Gå til innhold

Er det endret noen innstillinger i dag?


laban

Anbefalte innlegg

I ettermiddag ble det umulig å gjøre noe som helst fra PC (IE). Verken svar- eller sitatknappen virker, man får heller ikke adgang til skrivefeltet direkte (ved å klikke). "Opprett nytt emne" virker tilsynelatende, men man får feilmelding ("Noe gikk galt") hvis man gjør det. Har forsøkt fra to PCer, IE-versjon 10-11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumassistent

Hei

Det kan ha hatt med å gjøre at vi lanserte et cookies-varsel som ikke fungerte. Det er fjernet nå. Har det bedret seg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis.  Jeg fant ut at hvis jeg besvarer den stadig hyppigere meldingen om at "Bare sikkert innhold vises", med "Vis alt innhold", kommer jeg inn i svarfeltet (som ellers er blokkert av de to linjene som handler om å legge ved filer).  Jeg må først klikke der (altså i svarfeltet) for liksom å posisjonere meg, og deretter hoppe opp igjen og klikke på Siter-knappen eller teksten jeg vil sitere.  Da får jeg (omsider) lov å svare.  Det holder ikke å si "Vis alt innhold" én gang, det må gjentas for hvert eneste forsøk på å skrive noe.

Jeg så den cookies-meldingen innimellom i går, den fikk det meste til å stoppe helt opp.

Endringene inntraff i 15-tiden i går, sånn omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Det var rundt da det ble lagt inn - og fjernet igjen i dag.

Kan du ta screenshots av hvordan det ser ut når det trøbler seg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er bare "låst" i den utgaven vedlegget viser.  Ingen knapper virker - ingen feilmelding, de er bare "døde".  Løsningen er å gjennomløpe følgende (hver gang):

1) Trykke "Siste innlegg" for å framprovosere "Bare sikkert innhold vises" 
2) Velge "Vis alt innhold"
3) Klikke i svarfeltet, som da åpner seg (i stedet for å være låst i den "Dra filer her"-situasjonen som vedlegget viser) 
4) gå tilbake til det aktuelle innlegget igjen og velge "Svar" eller "Siter"

DOL.docx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...