Gå til innhold

Han sier: Jeg er ikke forelsket i deg lenger - uten forklaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg må ærlig si at jeg kan ikke forstå at dere har en partner og et forhold som funker slik som dere sitter å jatter i tråden. Og jeg kan ikke tro at dere er lykkelige i forholdet heller slik som dere sitter på nett og skriver mot meg.  Beklager at jeg er frekk tilbake, men jeg synes faktisk ikke noe om din tankegang og måten å skrive på. Sorry!. Og dette gjelder en del til her inne. Synes dere rett og slett er frekke og ufordragelige mennesker i hva dere skriver mot meg. Måtte bare få det ut om hva jeg synes om dere. Kritiser meg så mye dere vil for det jeg skrev nå, men jeg mener det!. Å sitte å skrive at jeg har alvorlige psykiske lidelser som folk har drevet å gjort her inne er tull og oppspinn uten sidestykke!. Nå kommer dere til å skrive her så det hagler, men jeg må bare ærlig si ifra om at jeg synes ikke at dere har vært annet enn noen som virker til å dille med hveandre, og forsøke å få meg til å tro at jeg har sterke psykiske problemer, og sykeliggjøre meg i ytterste grad. Det er min tolkning av oppførselen deres. Måtte bare si at her sitter jeg på forumet og er hyggelig mot dere, og nå er jeg for en gang skyld rett frem tilbake, og må ærlig si hva jeg mener om dere som holder på slik!. 

gargamel, anonym bruker, og stjernestøv er noen av de som jeg synes er koselige men en del av dere andre synes jeg rett og slett er frekke mennesker!. 

Jeg syntes du er en drama-queen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, gråstein skrev:

Jeg syntes du er en drama-queen.

jeg sier klart ifra at jeg forstår ikke hvordan disse som sitter tryggt i forhold holder på her inne. Og du er frekk du og. Jeg synes du er en veldig sær person. 

Jeg tør i det minste si ifra når jeg synes folk er lumpne mot meg. Og det synes jeg at de er med å holde på sånn. Du burde ignorert meg her inne og oversett meg i enhver tråd men det gjør du ikke. Jeg liker ikke personligheten du viser at du har her inne. Sorry!

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

jeg sier klart ifra at jeg forstår ikke hvordan disse som sitter tryggt i forhold holder på her inne. Og du er frekk du og. Jeg synes du er en veldig sær person. 

He-he. Og ellers står det bra til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

 Jeg tror ikke at du @påskelilje hadde satt pris på å bli møtt på et forum av samme kommentarer som jeg har fått om det var deg. Nå ga jeg bare ditt nick som et eksempel.  Altså at de sykeliggjør deg og komme med usanne spekulasjoner om hva de tror om deg. Vet at jeg kommer til å få så det hagler nå, men sånn er det her inne. :)  

Og hvorfor tror du at du ble kastet ut fra kvinneguiden og diskusjon.no? Det hadde ingen ting med din oppførsel å gjøre?

Anonymkode: ac6d9...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg må ærlig si at jeg kan ikke forstå at dere har en partner og et forhold som funker slik som dere sitter å jatter i tråden. Og jeg kan ikke tro at dere er lykkelige i forholdet heller slik som dere sitter på nett og skriver mot meg.  Beklager at jeg er frekk tilbake, men jeg synes faktisk ikke noe om din tankegang og måten å skrive på. Sorry!. Og dette gjelder en del til her inne. Synes dere rett og slett er frekke og ufordragelige mennesker i hva dere skriver mot meg. Måtte bare få det ut om hva jeg synes om dere. Kritiser meg så mye dere vil for det jeg skrev nå, men jeg mener det!. Å sitte å skrive at jeg har alvorlige psykiske lidelser som folk har drevet å gjort her inne er tull og oppspinn uten sidestykke!. Nå kommer dere til å skrive her så det hagler, men jeg må bare ærlig si ifra om at jeg synes ikke at dere har vært annet enn noen som virker til å dille med hveandre, og forsøke å få meg til å tro at jeg har sterke psykiske problemer, og sykeliggjøre meg i ytterste grad. Det er min tolkning av oppførselen deres. Måtte bare si at her sitter jeg på forumet og er hyggelig mot dere, og nå er jeg for en gang skyld rett frem tilbake, og må ærlig si hva jeg mener om dere som holder på slik!. 

gargamel, anonym bruker, og stjernestøv er noen av de som jeg synes er koselige men en del av dere andre synes jeg rett og slett er frekke mennesker!. 

Slike innlegg er lavmåls debatt-teknikk. Og du _må_ ikke vrenge ut av deg alt du måtte mene og føle. 

Anonymkode: 63360...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg må ærlig si at jeg kan ikke forstå at dere har en partner og et forhold som funker slik som dere sitter å jatter i tråden. Og jeg kan ikke tro at dere er lykkelige i forholdet heller slik som dere sitter på nett og skriver mot meg.  Beklager at jeg er frekk tilbake, men jeg synes faktisk ikke noe om din tankegang og måten å skrive på. Sorry!. Og dette gjelder en del til her inne. Synes dere rett og slett er frekke og ufordragelige mennesker i hva dere skriver mot meg. Måtte bare få det ut om hva jeg synes om dere. Kritiser meg så mye dere vil for det jeg skrev nå, men jeg mener det!. Å sitte å skrive at jeg har alvorlige psykiske lidelser som folk har drevet å gjort her inne er tull og oppspinn uten sidestykke!. Nå kommer dere til å skrive her så det hagler, men jeg må bare ærlig si ifra om at jeg synes ikke at dere har vært annet enn noen som virker til å dille med hveandre, og forsøke å få meg til å tro at jeg har sterke psykiske problemer, og sykeliggjøre meg i ytterste grad. Det er min tolkning av oppførselen deres. Måtte bare si at her sitter jeg på forumet og er hyggelig mot dere, og nå er jeg for en gang skyld rett frem tilbake, og må ærlig si hva jeg mener om dere som holder på slik!. 

gargamel, anonym bruker, og stjernestøv er noen av de som jeg synes er koselige men en del av dere andre synes jeg rett og slett er frekke mennesker!. 

Du svarte ikke på spørsmålet ang. at du kanskje sårer de som har brukt mye tid og energi på å svare deg?

Selv om dette med partner ikke har noe med saken å gjøre (men mulig du tok med dette for å såre) så kan jeg informere deg om at jeg ikke er i et forhold.

Nå brenner du broer. Hvem skal du skrive/snakke med her inne når majoriteten er frekke og ufordragelige? Gargamel, anonym bruker og Stjernestøv? 

Jeg gidder ikke skrive så mye selv om jeg har mye på hjertet, men nevner bare kort at det kan hende folk har fått nok nå. Jeg leser at det er en del her nå som bl.a. har konkludert med at du dikter opp ting/ikke snakker sant. Voksne folk orker ikke forholde seg til slik.

Du graver din egen grav. Du har lagt merke til at brukere her forholder seg annerledes til dine siste tråder, derfor startet du i tillegg tråden om hva andre gjør når de blir svart hardt (eller noe sånt). Det er ikke svart spesielt "hardt". Sikkert tøft for (spesielt) deg, men du opplever det kanskje slik når medlidenhetssvarene uteblir.

Alt har blitt veldig rotete/surrete for deg her nå. Og det er jo synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått nok!. Orker ikke forumet mer fordi jeg føler meg mobbet i vanskelige livssituasjoner. Kjenner at måten dere skriver til meg på bidrar til å øke angst, selvhat og depresjon. Og at jeg blir ganske dårlig av det. Får ytterligere selvhat, tvangstanker, og blir deprimert av måten dere skriver mot meg på. Det er ikke sunt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det som at dere driver å mobber mer ut her inne. Sånn oppleves det fra min side. Dere vil nok si at nei det gjør vi ikke og at alt er min skyld. Men jeg opplever dette som mobbing. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mina1 Vi er faktisk mange som har skjønt du har det vanskelig og som kun har forsøkt å hjelpe deg. 

 

Jeg tror vi kommer til å slutte med det. Du trenger ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

@Mina1 Vi er faktisk mange som har skjønt du har det vanskelig og som kun har forsøkt å hjelpe deg. 

 

Jeg tror vi kommer til å slutte med det. Du trenger ikke svare.

Dere har nok pratet med eksen min. Og tatt hans parti. Han blandet seg alltid inn og stalket opp alt jeg skrev om. Og fortalte hvem jeg var til folk på diskusjon ..  altså mitt offisielle navn. Han har vel gjort det igjen siden dere virker til å hate meg. Jeg føler meg mobbet i tråden. Jeg hadde det bedre men ramlet ned etter en del kommentarer her inne hvor jeg ble sykeliggjort mer enn jeg var. Jeg fikk da tilbake tvangstankene og selvklandringen og ble dårligere igjen  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksen min kontaktet dere? Har han funnet innlegg som er mine? Er det  derfor jeg fikk så mye motstand og kritikk fordi dere tok hans side? Han gjorde det på diskusjon pluss offentliggjorde mitt personlige navn til brukere. Så nå begynner jeg å tro det samme eller er jeg paranoid nå ? Jeg følte på det jeg opplevde før igjen .Han har ikke lov av politiet til å stalke opp innlegg av meg slik at det er informert. Eller gjøre det samme igjen. 

Er altså årsaker til at jeg har aldri blitt dømt av politiet for noe som helst. Sier som politiet har sagt til meg : samme hva andre sier så har ikke jeg gjort noe galt. Om det er det dere nå vil tro ? .. Jeg forstår ingenting av dette. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mina1 skrev:

Har eksen min kontaktet dere? Har han funnet innlegg som er mine? Er det  derfor jeg fikk så mye motstand og kritikk fordi dere tok hans side? Han gjorde det på diskusjon pluss offentliggjorde mitt personlige navn til brukere. Så nå begynner jeg å tro det samme eller er jeg paranoid nå ? Jeg følte på det jeg opplevde før igjen .Han har ikke lov av politiet til å stalke opp innlegg av meg slik at det er informert. Eller gjøre det samme igjen. 

Er altså årsaker til at jeg har aldri blitt dømt av politiet for noe som helst. Sier som politiet har sagt til meg : samme hva andre sier så har ikke jeg gjort noe galt. Om det er det dere nå vil tro ? .. Jeg forstår ingenting av dette. 

Dette mener jeg godt: Er du i ferd med å utvikle en psykose Mina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poliiet vet også om mine utestengelser på Kvinneguiden og diskusjon. Det har ingenting med politiet eller at jeg har gjort noe galt å gjøre slik at dere vet det. Politiet sa at det er forumene som lever sine egne verdener og at de har aldri vært med på å ta slike beslutninger. Jeg får inntrykk av at dere tror at jeg har gjort noe kriminellt som er årsaken. Politiet så bare at jeg skal være glad for å slippe all dramatikken brukerne holder på med på de forumene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kayia skrev:

Dette mener jeg godt: Er du i ferd med å utvikle en psykose Mina?

Jeg tror at eksen min har dialog med dere . Og at han slenger drit om meg og at dere tar hans side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror at eksen min har dialog med dere . Og at han slenger drit om meg og at dere tar hans side. 

Dette er paranoide tanker. Hva sa legen din på fredag (om det i det hele tatt stemmer at du var der?)? Du burde fortalt han at du tror eksen din har kontaktet anonyme brukere på et offentlig forum, og at alle har et korstog mot deg.  

Mina, det du tror er bare tanker, men du trenger hjelp av en psykolog til å roe deg ned nå.   

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Dette er paranoide tanker. Hva sa legen din på fredag? Du burde fortalt han at du tror eksen din har kontaktet anonyme brukere på et offentlig forum, og at alle har et korstog mot deg. 

Mina, det du tror er bare tanker, men du trenger hjelp av en psykolog til å roe deg ned nå.   

Jeg gikk ikke til legen fordi jeg følte meg latterliggjort av mine følelser her inne. Så jeg valgte å avstå det. 

Og ja jeg får håpe det er paranoide tanker og at eksen ikke blander seg inn eller skriver noe til dere om meg.... Det har han ikke lov til ifølge politiet. Da skal de kontaktes. Altså om han gjør så skal politiet kontaktes om at han blander seg inn i noe som har med meg å gjøre.  Det er faktum. Men mulig jeg er paranoid siden han har gjort det før på forumer. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg gikk ikke til legen fordi jeg følte meg latterliggjort av mine følelser her inne. Så jeg valgte å avstå det. 

Og ja jeg får håpe det er paranoide tanker og at eksen ikke blander seg inn eller skriver noe til dere om meg.... Det har han ikke lov til ifølge politiet. Da skal de kontaktes. 

Det er bare deg det går utover når du velger å ikke gå til legen. Synd for deg at du selv ikke skjønner dét. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Det er bare deg det går utover når du velger å ikke gå til legen. 

Jeg vil ikke gå til legen med det etter at jeg fikk høre hvor dumme følelsene mine er her inne. Følte meg dum!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg vil ikke gå til legen med det etter at jeg fikk høre hvor dumme følelsene mine er her inne. Følte meg dum!. 

Ok. Uklok beslutning av deg. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg fortelle at jeg har forhørt meg litt med andre single sine opplevelser med nettdating. Andre kvinner. Det er flere som sier at de opplever akkurat det samme som meg anngående nettdatingen. Det er jo en trøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...