Gå til innhold

Vanlig med elskerinne/elsker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min som til vanlig er veldig opptatt av sex og skulle gjerne hatt det hver dag om han fikk velge, viser ikke tegn til å ønske sex eller intim kontakt med meg. Og har ikke vist dette på flere måneder. Jeg orker rett og slett ikke å mase eller spørre hvorfor akkurat nå.

For en stund siden fortalte en bekjent av meg at utroskap er veldig vanlig og det å ha elskerinne eller elsker er nesten normalt! 

Litt av grunnen til at jeg ikke orker å spørre er at jeg ikke helt vet om jeg orker å vite svaret akkurat nå. Har hatt det veldig tøft de siste månedene og orker ikke enda flere nedturer. 

Er det virkelig så vanlig/normalt? 

Anonymkode: e5549...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min som til vanlig er veldig opptatt av sex og skulle gjerne hatt det hver dag om han fikk velge, viser ikke tegn til å ønske sex eller intim kontakt med meg. Og har ikke vist dette på flere måneder. Jeg orker rett og slett ikke å mase eller spørre hvorfor akkurat nå.

For en stund siden fortalte en bekjent av meg at utroskap er veldig vanlig og det å ha elskerinne eller elsker er nesten normalt! 

Litt av grunnen til at jeg ikke orker å spørre er at jeg ikke helt vet om jeg orker å vite svaret akkurat nå. Har hatt det veldig tøft de siste månedene og orker ikke enda flere nedturer. 

Er det virkelig så vanlig/normalt? 

Anonymkode: e5549...f94

Jeg hadde blitt skeptisk dersom jeg opplever en situasjon der en mann ikke viser tegn til ønske om sex eller intim kontakt med meg. Jeg hadde reagert på det. Men jeg hadde ikke nødvendigvis trodd at han var utro. Jeg hadde mulig begynt å lure på om han ikke var tiltrukket til meg lenger... eller hva det kunne være... Men jeg er gjerne ikke den rette til å uttale meg siden jeg har blitt såret så mange ganger og er på den skeptiske siden ;) . 

For å si det rett ut: det siste som jeg opplevde før han siste som jeg var i forhold med gikk for godt. Det var at han ikke fikk skikkelig "eregrert penis" under sexen vår, og etter det så ville han ikke vite av meg. Så jeg tenker jo... vææææ om sånnt :D . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min som til vanlig er veldig opptatt av sex og skulle gjerne hatt det hver dag om han fikk velge, viser ikke tegn til å ønske sex eller intim kontakt med meg. Og har ikke vist dette på flere måneder. Jeg orker rett og slett ikke å mase eller spørre hvorfor akkurat nå.

For en stund siden fortalte en bekjent av meg at utroskap er veldig vanlig og det å ha elskerinne eller elsker er nesten normalt! 

Litt av grunnen til at jeg ikke orker å spørre er at jeg ikke helt vet om jeg orker å vite svaret akkurat nå. Har hatt det veldig tøft de siste månedene og orker ikke enda flere nedturer. 

Er det virkelig så vanlig/normalt? 

Anonymkode: e5549...f94

Nei, det er ikke så vanlig som tabloidpressen vil ha det til. Riktignok har vel ca 50% vært utro en gang, men leser man lenger ned i artikkelen skjer det ofte i den fasen hvor et forhold uansett holder på å rakne. Det er ikke sånn at mange i stabile forhold har elskere på si. Verden er nok omtrent sånn som den ser ut i så måte. 

Det er nok ikke veldig sjelden heller, men jeg blir skeptisk til de som sier det er normalt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men mer en forklaring.

Hvis du stadig ønsker sex med partneren din, men oftest blir avvist, blir det enklere å trekke seg bort fra sex enn å bli avvist 3 av 4 ganger. Sex blir etter hvert assosiert med noe negativt (avvisning), og da forsvinner lysten av seg selv.

Anonymkode: 1b6ae...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 4.2.2018 den 0.47, Gargamel skrev:

Nei, det er ikke så vanlig som tabloidpressen vil ha det til. Riktignok har vel ca 50% vært utro en gang, men leser man lenger ned i artikkelen skjer det ofte i den fasen hvor et forhold uansett holder på å rakne. Det er ikke sånn at mange i stabile forhold har elskere på si. Verden er nok omtrent sånn som den ser ut i så måte. 

Det er nok ikke veldig sjelden heller, men jeg blir skeptisk til de som sier det er normalt. 

 

Hvilken artikkel? :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid lysten forsvinner av seg selv nei..selv om man blir avvist 

Anonymkode: 9cfbb...1ba

Selvsagt ikke for alle. Men tross at det ikke skjer for alle, er det en meget vanlig reaksjon.

Anonymkode: 1b6ae...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...