Gå til innhold

Pogrammer som du aldri glemmer på tv :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg har et pogram som jeg aldri glemmer på tv. Ler av å tenke på den, for det er slik at jeg prater gebrokken engelsk/ norsk og føler det minner seg om hvordan herr nelson snakker i pernille og julestjernen. Husker at jeg så den når jeg var liten :) . 

Noen som har noen morsomme pogrammer de husker tilbake på?  :D 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har et pogram som jeg aldri glemmer på tv. Ler av å tenke på den, for det er slik at jeg prater gebrokken engelsk/ norsk og føler det minner seg om hvordan herr nelson snakker i pernille og julestjernen. Husker at jeg så den når jeg var liten :) . 

Noen som har noen morsomme pogrammer de husker tilbake på?  :D 

 

Denne var jeg så redd da jeg var liten at jeg får vondt i magen bare jeg ser dette. :D. Det samme gjaldt « pompel og pilt».Men bjørnen colargol husker jeg godt. Ellers så var jeg glad i Pippi, saltkråkan og huset på prærien. Silkesvarten og Skippy. :)

Anonymkode: 47a70...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, emilie321 skrev:

Vi på Saltkråkan , Pippi og Lassie.

De filmene (seriene) har jeg vel sett sånn ca 100 ganger:D

Åh Lassie, husker jeg så den på kino og gråt som bare det. Og når jeg så kink kong gråt jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var min største favoritt som liten :) . Elsket Madicken filmene! . Følte hele filmen minnet om mitt eget liv på sett og vis :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...