Gå til innhold

Øye problemer.


Nidogo

Anbefalte innlegg

Hei.

skal forklare litt om mine problemer, har gått nå i nesten 4 mnd med smerter i øvre øyelokk høyre side.

Føles som om at det er noe unde der, og det gjør enormt vondt. Smerten slipper aldrig.

værst er det om natten når jeg ligger, så de siste mnd har jeg så og si ikke sovet godt.

Løfter jeg på øyelokket er det noe rødt og virker noe annerledes i forhold til andre siden da sett fra undersiden.

Smerten sitter fra midt på øyelokket til inn mot neseroten.

Har vært hos 3 øyeleger men ingen sier at det er noe galt, bortsett fra at en lege påsto at der var en hoven slimpose.

Tatt CT og MR så ikke noe galt er det bak over og i selve øyeeplet. Og har gått på øyedråper uten at det ble noe bedre.

Men smerten slipper ikke.

Er det noen der ute som kanskje har vært borti noe lignende som har et godt råd før man blir idiot.

Alle råd tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

helenepedersen

hei. jeg er veldig nysjerrig om du fant ut hva det var eller om det gikk over. jeg har nøyaktig det samme og har vært hos 2 øyeleger som sier at det ikke er noe der. hilsen helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...