Gå til innhold
AnonymBruker

Zyprexa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det feil å ta en zyprexa for å roe ned hjernen selv om man er i en stabil periode? (Bipolar) bare så ufattelig sliten i huet og kjenner det fysisk 

Anonymkode: 7caa8...04c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

bibben
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det feil å ta en zyprexa for å roe ned hjernen selv om man er i en stabil periode? (Bipolar) bare så ufattelig sliten i huet og kjenner det fysisk 

Det er ikke feil bruk av Zyprexa i følge mine behandlere. Jeg har fått frie tøyler til å ta Zyprexa nettopp på slikt grunnlag som du skisserer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
franklyscarlet
3 timer siden, bibben skrev:

Det er ikke feil bruk av Zyprexa i følge mine behandlere. Jeg har fått frie tøyler til å ta Zyprexa nettopp på slikt grunnlag som du skisserer.

Samme her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg fikk resept så har hentet ut olanzapine / zyprexsa nå og skal ta til kvelden.... håper jeg ikke får for mye restless legs.. sliter litt med det på zyprexa... men nå er det viktigere å roe ned hodet.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Takk. Dro på spinning og det hjalp litt en stund, men kjente dritten i huet da jeg gikk hjem

har inntatt zyprexa nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her