Gå til innhold

Hvilke aktiviteter i fritiden gjør livet ditt til en ekstra glede?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Har du noen aktiviteter i fritiden som gjør at du føler at livet ditt blir til en ekstra glede? :)

Jeg har treningen som mange har hørt om her inne. Det er en lidenskap hos meg. Har en stor lidenskap i å gå turer i skog, og mark og fjell også. Det kan være en naturopplevelse og nytelse. Er veldig glad i å reise. Men den lidenskapen kan jeg bare fable og drømme om, og ikke ta mye i bruk :) . Jeg er også veldig glad i musikk. Noe jeg har i ørene nesten hver gang jeg trener. Jeg har mange lidenskaper som er for dyr til å ta i drift og. :D

Har også en annen hobby, og det er fotografering og bilder. Jeg er den fødte naturfotograf utifra hva de som omgås med meg sier. Jeg elsker å fange det rette øyeblikket på foto. Liker også kartlesing. Alltid interessert meg i geografi og kart. Elsker å google på kart. Og studere landskap osv.. 

Jeg kjeder meg egentlig aldri, og godt er det. :) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mina1 skrev:

Har du noen aktiviteter i fritiden som gjør at du føler at livet ditt blir til en ekstra glede? :)

Jeg kjeder meg egentlig aldri, og godt er det. :) . 

Jeg har alltid vært interessert i musikk, kunst, film, arkitektur og design, og går en del på konserter, utstillinger og foredrag. I tillegg trener jeg et par-tre ganger pr uke, og jeg er glad i å møte vennene mine over en kaffe, pils eller matbit. Skulle gjerne gått oftere på kino, men det blir som regel til at jeg ser film og serier hjemme med eller uten sønn eller venner. Som deg er jeg også glad i å reise.

Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg fikk vært hjemme før jr flyttet hjemmefra når jeg ser hvor fulle dagene er nå... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkurat nå har jeg ikke noe spesielt. Før elsket jeg å lese alle mulige kriminalromaner med død og tenners gnissel. Den interessen falt mye bort for meg for mange år siden. Nå liker jeg bedre korte dikt og noveller igrunnen. Det blir lite tid til alt dette man gjør " just for the sake of it" og mere uten mål og mening. Jeg har noen sytøy liggende men det er ikke blitt nok tid og ro for noe spesielt såsom gåturer og lignende som jeg gjorde mye av før.

Anonymkode: 4f25a...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foto, spesielt av fugler, dyr og annet i naturen. :) Gå turer, spesielt på hytta (og helt om sommeren... er ikke såååå glad i å gå på ski). Å lese - det er rene drømmedagen om jeg har noen timer helt for meg selv hvor jeg kan ha det helt stille og bare sitte i godstolen med en bok, noe godt å mumse på og en tekopp. Lykke! Å være med kjæresten, gjøre noe med ungene eller gå tur med en venninne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kino ca 2 ganger i uken i sin tid, men nå gjør jeg ikke det lenger. Jeg liker å se filmer hjemme, og er blitt et veldig hjemmekosemenneske :D . Jaja. Men det er sikkert fordi jeg er alene. Om jeg finner en kjæreste igjen så kanskje jeg begynner å gå på kino igjen. 

Tenker iblant om jeg er lite aktiv på fritiden, men jeg tror at jeg er ganske normal egentlig. Jeg føler jo at jeg har knappt med tid, og at jeg koser meg. Det er det viktigste. Har ikke akkurat en haug med ulike hobbyer, men jeg liker det jeg gjør, og det tar nok av tid :) . 

Er kanskje litt for glad i sofaen også, itillegg til å trene. Men det er en god kombinasjon for meg ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...