Gå til innhold

Only in Sweden. You can’t make this shit up.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/3956719?_ga=2.86366685.497896994.1518461966-1964203828.1516568471

Svensk politimann er anmeldt av politiet, mistenkt for å ha "forutinntatte meninger."

Politiet, som i høst sa at de måtte legge voldtektssaker på is, fordi de må prioritere alle mordene, har nå funnet ressurser nok til å anmelde en av sine egne ansatte for UTTALELSER om gjengvoldtekter. Peter Springare, etterforskningleder i politiet i Örebro, som tidligere har vært frittalende om innvandring og kriminalitet, har i et foredrag på et lukket møte hevdet at disse voldtektene - som har økt i omfang i nyere tid - er et kulturelt fenomen, knyttet til innvandreres kvinnesyn, noe han baserer på avhør av mistenkte og gjerningsmenn som trekker på skuldrene og omtaler kvinner som "horer".

Sånne uttalelser er selvsagt kontroversielle og diskutable. Og noe man helst bør diskutere med utgangspunkt i fakta. Men her vil man ikke engang ha noen diskusjon. Lederen for Advokatforeningen mener Springare har sviktet regjeringens verdigrunnlag og kaller uttalelsene for "nærmest rasistiske". Og nå er han - for andre gang - anmeldt av sin egen arbeidsgiver.

Anonymkode: 6ff77...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Tankepolitiet er opptatt der ja. det skal slås ned på all motstand. Rene øst-blokk landet Sverige.... du gamla du fria???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Tankepolitiet er opptatt der ja. det skal slås ned på all motstand. Rene øst-blokk landet Sverige.... du gamla du fria???

Det er ingen tvil om at Springare faktisk har rett. Men det skal altså hysjes ned.

I følge voldsforsker ved Politihøgskolen Ragnhild Bjørnebekk var gruppevoldtekter "historisk sett helt uvanlig" i Norden. Det har altså kommet med innvandringen. Som Sverige så Norge en økning i gruppevoldtekter fra slutten av 1990-tallet.

"Gruppevoldtekter tilhører krigssituasjoner, men er blitt overført til det sivile samfunnet 

– Det skyldes at personer med erfaring fra krig flytter."

https://www.aftenposten.no/norge/i/66z5r/Gruppevoldtekter-oker

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at det ikke er så usannsynlig at denne politimannen har rett. Dette handler om å være « politisk korrekt». Man tørr ikke annet enn å slå ned på slike uttalelser pga uroen det ofte skaper i noen innvandrer kulturer. De er overfølsom for slike ting. Skulle virkelig ønske at innvandrere selv tok tak i dette og innrømmet problemet. Er ofte det mest effektive. 

Anonymkode: 1d304...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kulturer er like gode !

Alle religioner er like gode !

Krig er like bra som fred !

Åpne grenser er uproblematisk !

Det er ingen forskjeller mellom menn og kvinner !

     ... men, dette stemmer vel ikke helt med fakta/virkeligheten?

Rasist!

     ... men ingen har sagt noe om raser ? Hva har dette med rasisme å gjøre ?

Alle som er uenige med PK eliten er rasister og bør behandles dertil !

    .... men hva hvis en kultur behandler jenter dårlig, er det en bra kultur det da?

Rasist! Det finnes ingen slike kulturer

  ....  ok men hva om noen mener nazisme er guds vilje og tolker dette som sin religion, ville du vært for eller mot denne religionen?

Nazist!

.... men du sa at alle religioner var like gode ?

Rasist!

 ....Ok jeg gir opp du har rett jeg tok feil beklager, får jeg behandle jobben min om jeg beklager deres høyhet?

Nei!!! Der skal vi kvotere inn noen kvinnfolk istedenfor! Din mannegris

 

 

Tror dette svenske (og norske) eksperimentet vil enda veldig bra, høres ut som en oppskrift på et suksessrikt samfunn med fred og frihet for alle, spesielt kvinner tror jeg vil få "mye morro" fremover.

Lykke til

Anonymkode: fea9b...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...