Gå til innhold

En kunde som virket å misslike meg på privaten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du kanskje ikke skal gruble så mye mer over det.kansje både du og han har gått videre.og det er jo bra👍

Anonymkode: a9ba9...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kanskje ikke skal gruble så mye mer over det.kansje både du og han har gått videre.og det er jo bra👍

Anonymkode: a9ba9...2ab

Jeg synes at det er snodig. Men jeg har ikke følelser for han lenger. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kanskje ikke skal gruble så mye mer over det.kansje både du og han har gått videre.og det er jo bra👍

Anonymkode: a9ba9...2ab

Jeg har innsett at jeg aldri følte meg forelsket i han heller.  Så det føltes rart å tenke på. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan tolke det slik. Men jeg forsøker å bare skyve det unna. Behandler vedkommende som en helt fremmed. Jeg er for mye verdt til å bry meg mer. Men jeg tenker iblant på om vedkommende faktisk har litt forståelse med meg. 

Anonymkode: f9090...2cb

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du lager drama av en bagatell.

Anonymkode: 183d9...cba

Det synes jeg også. Og hvis du er luft for han og han er luft for deg: Hva er da problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Babette skrev:

 

Det synes jeg også. Og hvis du er luft for han og han er luft for deg: Hva er da problemet?

Egentlig er det bare fint. Men jeg ble bare overrasket  over at han som var så imot meg går inn der jeg jobber. Men jeg er enig med dere andre at er bare fint og bra. Og verken han eller meg klarte å bli forelsket i hveandre så det går begge veier uansett :D

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Babette skrev:

 

Det synes jeg også. Og hvis du er luft for han og han er luft for deg: Hva er da problemet?

Bare koselig med kunder :D

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Jeg var litt ironisk i innleggene over. Jeg synes det er rart. Men dere får mene hva dere vil. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager. Jeg var litt ironisk i innleggene over. Jeg synes det er rart. Men dere får mene hva dere vil. 

Anonymkode: f9090...2cb

Nå syntes jeg du er en drama-queen altså.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er det bare fint. Men jeg ble bare overrasket  over at han som var så imot meg går inn der jeg jobber. Men jeg er enig med dere andre at er bare fint og bra. Og verken han eller meg klarte å bli forelsket i hveandre så det går begge veier uansett :D

Anonymkode: f9090...2cb

Du skrev for en stund siden at en venninne av eksen din, som hadde oppfordret eksen til å holde seg unna deg, hadde begynt å komme dit du jobber. Og at hun så på deg når hun vandret rundt og valgte å bli ekspedert av deg selv om hun kunne valgt en annen. Disse hendelsene med denne kvinnen var med på å bringe tilbake minner om eksen din og du ble stresset av det skrev du.

Nå handler det om at selve eksen er den som har begynt å handle hos deg.

Jeg forstår ikke helt. Har eksen din i tillegg til venninnen hans også begynt å handle hos deg? Begge to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er det bare fint. Men jeg ble bare overrasket  over at han som var så imot meg går inn der jeg jobber. Men jeg er enig med dere andre at er bare fint og bra. Og verken han eller meg klarte å bli forelsket i hveandre så det går begge veier uansett :D

Anonymkode: f9090...2cb

Det trenger da vel ikke ha noe med deg å gjøre at han går i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Babette skrev:

Det trenger da vel ikke ha noe med deg å gjøre at han går i butikken?

Han tok kontakt med meg nå. Han sa til meg at han savner meg ganske mye.....og måtte derfor gå i butikken for å se etter meg. Og spurte om jeg kunne ligge han til skype. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ColaZero skrev:

Du skrev for en stund siden at en venninne av eksen din, som hadde oppfordret eksen til å holde seg unna deg, hadde begynt å komme dit du jobber. Og at hun så på deg når hun vandret rundt og valgte å bli ekspedert av deg selv om hun kunne valgt en annen. Disse hendelsene med denne kvinnen var med på å bringe tilbake minner om eksen din og du ble stresset av det skrev du.

Nå handler det om at selve eksen er den som har begynt å handle hos deg.

Jeg forstår ikke helt. Har eksen din i tillegg til venninnen hans også begynt å handle hos deg? Begge to?

Venninnen hans handler hos meg, fordi typen hennes bor like ved der jeg jobber. Den damen datet han etter at han gjorde det slutt med meg, men de ble venner. Han kom innom i etterkant. Nå har han sagt at han ønsker å ha kontakt med meg på skype, fordi han savner meg. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tok kontakt med meg nå. Han sa til meg at han savner meg ganske mye.....og måtte derfor gå i butikken for å se etter meg. Og spurte om jeg kunne ligge han til skype. 

Anonymkode: f9090...2cb

Og du går på limpinnen nok en gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Og du går på limpinnen nok en gang? 

Han spør om jeg vil ha camsex og slike ting med han på skype siden jeg takler dårlig å bli ignorert etter sex ;) 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Og du går på limpinnen nok en gang? 

Han sier også at han har ronket iblant og fantasert om meg, - det gjorde han sist gang han kom tilbake også... Sa akkurat det samme..... 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det beste for deg er at vi ikke gir deg respons på det du skriver i sånne tråder. Særlig etter de siste innleggene dine. Jo mer vi svarer, jo mer grubler du. Og jo mer spinner du videre og rundt og rundt. 

Så dette var mitt svar i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen hans handler hos meg, fordi typen hennes bor like ved der jeg jobber. Den damen datet han etter at han gjorde det slutt med meg, men de ble venner. Han kom innom i etterkant. Nå har han sagt at han ønsker å ha kontakt med meg på skype, fordi han savner meg. 

Anonymkode: f9090...2cb

Litt av et drama. Nesten for utrolig til å være sant.

Men jeg trekker meg kjapt ut av tråden. Det ser ut til at dette enda en gang kan bli en tråd hvor du ønsker at brukere skal bruke tid og energi på å gi deg masse råd om hva du nå skal gjøre i forhold til eksen. Enda en gang!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...