Gå til innhold

En kunde som virket å misslike meg på privaten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier også at han har ronket iblant og fantasert om meg, - det gjorde han sist gang han kom tilbake også... Sa akkurat det samme..... 

Anonymkode: f9090...2cb

Det er nesten så en tror det hele bare er trolling.

 

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier også at han har ronket iblant og fantasert om meg, - det gjorde han sist gang han kom tilbake også... Sa akkurat det samme..... 

Anonymkode: f9090...2cb

Jeg tror ikke noen verdens ting på disse innleggene. Det gjorde jeg ikke forrige gang du diktet opp noe lignende heller. 

Innleggene som kom senere tydet på at han aldri hadde tatt kontakt. Det tror jeg ikke han har gjort nå heller. 

Men det jeg tror er at du trenger psykiatrisk hjelp og at du er alvorlig psyk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten så en tror det hele bare er trolling.

 

Anonymkode: 183d9...cba

Oppmerksomhetsbehov, av den psyke varianten.

Anonymkode: 862ad...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tror ikke noen verdens ting på disse innleggene. Det gjorde jeg ikke forrige gang du diktet opp noe lignende heller. 

Innleggene som kom senere tydet på at han aldri hadde tatt kontakt. Det tror jeg ikke han har gjort nå heller. 

Men det jeg tror er at du trenger psykiatrisk hjelp og at du er alvorlig psyk. 

Er alle historiene hennes bare oppspinn? Da gidder jeg ikke svare seriøst lenger.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er alle historiene hennes bare oppspinn? Da gidder jeg ikke svare seriøst lenger.

Anonymkode: 183d9...cba

Det tror jeg ikke, men en del av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tror ikke noen verdens ting på disse innleggene. Det gjorde jeg ikke forrige gang du diktet opp noe lignende heller. 

Innleggene som kom senere tydet på at han aldri hadde tatt kontakt. Det tror jeg ikke han har gjort nå heller. 

Men det jeg tror er at du trenger psykiatrisk hjelp og at du er alvorlig psyk. 

Spekulasjoner, og usannheter. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han spør om jeg vil ha camsex og slike ting med han på skype siden jeg takler dårlig å bli ignorert etter sex ;) 

Anonymkode: f9090...2cb

Særlig.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spekulasjoner, og usannheter. 

Anonymkode: f9090...2cb

Ingen som tror på røverhistoriene dine lenger nå.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på motivet. Jeg hadde aldri gått inn i en butikk som han jobbet i for å si det sånn. Jeg begynte å frykte at han ville ødelegge for meg på arbeidsplassen. Eller om det var av andre årsaker. Det tror jeg at det er naturlig å tenke på. Men jeg bryr meg ikke om menneske. Er helt ferdig med han. Det er ord som dere ikke kan motsi at jeg er. 

Anonymkode: f9090...2cb

Han har gått videre. Da har man ikke motiv. Ingen vits i å spekulere mer på dette. Det har ingenting med deg å gjøre at han handler i butikken du tilfeldigvis jobber innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Det er nesten så en tror det hele bare er trolling.

Anonymkode: 183d9...cba

Ikke akkurat trolling tenker jeg, mer en tilstand der grensene mellom fantasi og virkelighet flyter sammen innimellom...  Oppfattet det sånn allerede i den forrige lange tråd må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg tror det @Mina1 skriver essensielt sett er sant angående exen. Jeg kan ikke vite sikkert, men antar at folk snakke sant inntil det er god grunn til det motsatte.

Jeg har i alle fall grunn til å tro at ikke han er helt ferdig med henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg tror det @Mina1 skriver essensielt sett er sant angående exen. Jeg kan ikke vite sikkert, men antar at folk snakke sant inntil det er god grunn til det motsatte.

Jeg har i alle fall grunn til å tro at ikke han er helt ferdig med henne.

 

Hvilken grunn har du til å tro at han ikke er ferdig med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

 

Jeg har i alle fall grunn til å tro at ikke han er helt ferdig med henne.

 

Og slik holder du liv i håpet. Kanskje ikke så rart du er en av de få hun respekterer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tror det @Mina1 skriver essensielt sett er sant angående exen. Jeg kan ikke vite sikkert, men antar at folk snakke sant inntil det er god grunn til det motsatte.

Jeg har i alle fall grunn til å tro at ikke han er helt ferdig med henne.

 

Jeg synes at situasjonen rundt er muffent. Jeg ville ikke ha han igjen. Det eneste er et riktig unnskyld for sin oppførsel kunne vært på sin plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg tror det @Mina1 skriver essensielt sett er sant angående exen. Jeg kan ikke vite sikkert, men antar at folk snakke sant inntil det er god grunn til det motsatte.

Jeg har i alle fall grunn til å tro at ikke han er helt ferdig med henne.

 

OMG

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Xtra skrev:

Og slik holder du liv i håpet. Kanskje ikke så rart du er en av de få hun respekterer her inne.

Nei, det er ikke så rart at jeg blir respektert. Jeg beskylder ikke folk for å dikte opp ting uten at jeg har veldig god grunn til å ikke tro på historien. Tvert om mener jeg man må ta utgangspunkt i at det folk skriver er riktig, eller så blir det håpløst. Man får heller ta sjansen på å bli lurt noen ganger.

Nå er denne historien ganske sær, og dermed er denne typen også gjenkjennbar på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, det er ikke så rart at jeg blir respektert. Jeg beskylder ikke folk for å dikte opp ting uten at jeg har veldig god grunn til å ikke tro på historien. Tvert om mener jeg man må ta utgangspunkt i at det folk skriver er riktig, eller så blir det håpløst. Man får heller ta sjansen på å bli lurt noen ganger.

Nå er denne historien ganske sær, og dermed er denne typen også gjenkjennbar på nettet.

Trådstarter har kommet med lignende historier før. I trådene etterpå har hun skrevet at han aldri har tatt kontakt. 

Jeg skjønner dessuten ikke hvorfor du føler behov for å opprettholde et håp ?

Skal det aldri ta slutt ? 

Synes du trådene er så underholdende at intensjonen din var at de skulle fortsette i enda flere måneder ? 

Hvis prøver å være snill, da mener jeg du har missforstått noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, det er ikke så rart at jeg blir respektert. Jeg beskylder ikke folk for å dikte opp ting uten at jeg har veldig god grunn til å ikke tro på historien. Tvert om mener jeg man må ta utgangspunkt i at det folk skriver er riktig, eller så blir det håpløst. Man får heller ta sjansen på å bli lurt noen ganger.

Nå er denne historien ganske sær, og dermed er denne typen også gjenkjennbar på nettet.

Jeg synes spekulasjonene om oppdikting var unødvendige, men for øvrig har de aller fleste forsøkt å hjelpe trådstarter, så vdt jeg har kunnet se. Jeg har større tro på å gi litt motstand med hensikt å hjelpe enn å stryke med hårene og støtte uansett hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg har større tro på å gi litt motstand med hensikt å hjelpe enn å stryke med hårene og støtte uansett hva.

Samme her. Tenkte jeg kunne stryke hele DOL mot hårene for å se om det ble bedre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Samme her. Tenkte jeg kunne stryke hele DOL mot hårene for å se om det ble bedre da. 

:unsure:

 

Den var litt kryptisk.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...