Gå til innhold
AnonymBruker

Når skammen har ødelagt et helt voksent liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gjort litt dumme valg i ungdommen(rampestreker) og de kan jeg leve med. Men jeg gjorde en ting da jeg var mellom 18-19 år, som jeg aldri har klart å tilgi meg selv for.  Jeg skammer meg meg så utrolig for dette og klarer ikke leve det livet som jeg ønsker. Har mest lyat å gjemme meg. Tenker at ingen ville sett eller snakket med meg igjen om jeg fortalte det jeg bærer på... det galne 

Triste meg 

Anonymkode: 24be8...c40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort litt dumme valg i ungdommen(rampestreker) og de kan jeg leve med. Men jeg gjorde en ting da jeg var mellom 18-19 år, som jeg aldri har klart å tilgi meg selv for.  Jeg skammer meg meg så utrolig for dette og klarer ikke leve det livet som jeg ønsker. Har mest lyat å gjemme meg. Tenker at ingen ville sett eller snakket med meg igjen om jeg fortalte det jeg bærer på... det galne 

Triste meg 

Jeg vet hvordan det er å slite med skam. Det er slitsomt. Det beste en kan gjøre er å unnvære det som fører til skammen, og jeg antar du hae gjort det.

Anonymkode: 03e45...4e4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kayia
På 14.2.2018 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Triste meg 

Vet jeg har gitt samme råd til andre, men jeg anbefaler deg å lytte til episodene om Fredrik i podkasten «Hos Peder». Han har også krysset grenser han angrer men ikke får gjort noe med, utenom å handle annerledes framover og å legge fra seg skamfølelsen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her