Gå til innhold

Så forholde seg til samværsavtalen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vinterferien er min og jeg har planer med min datter. Alikevel så går far bak min rygg og lager avtaler med vår datter og setter henne da i en vanskelig og "presset" situasjon. Det er da ikke greit? 

Hun er snart 13 år. 

Anonymkode: 5ca53...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke greit i det hele tatt:wub:!!! Du må prøve å forklare din datter at dere hadde en avtale FØR far kom med ett nytt forslag! Det er viktig å holde avtaler - de er IKKE til for å brytes, som mange uvitende påstår! Forklar at selv om det nå har dukket opp noe ‘gøyere’ (?), så hadde hun en plan/avtale med deg! - Så hvis hun vil være med far og hans planer, må de ta det i påsken(?) eller en gang hun skal være med ham!

syns det er ufattelig trist at fedre gjør slike ting, og setter mor i ett ‘dårlig lys’- Fedre som - som oftest - har barna annenhver helg (og en dag i uken) ser barna så sjeldent at når de endelig er sammen, er dagene en ‘fest’. Mens mor, som har barnet/ barna mesteparten av tiden, og som oftest har en dårligere inntekt enn far, må slite med hverdagens bekymringer. 

Men uansett er det utrolig dårlig gjort av far å gå bak din rygg og snakke med deres datter! Dette må du ta opp med far, og forklare jenten at det er ikke slik livet fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...