Gå til innhold

Jeg haaater langrenn! Skiskyting og OL ;)


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... 

Men heldigvis er det jo ingen som tvinger deg til å sitte og se på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... 

Nei, men det skulle være enkelt å unngå denne gangen, siden verken NRK eller TV2 fikk rettighetene til å sende. Det er masse jeg ikke liker også, men da lar jeg da virkelig bare være å oppsøke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Heldigvis skjer det meste om natta. Langrenn ja, Norge er flinke, men så er det ikke så mange andre steder man driver med det heller da. Og med 4000 brukerdoser astma medisin, kan man lure på om det er "innafor".... Langrenn er en nasjonal psykose. Langrenn er ikke gøy... 

Liker ikke jeg heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty
1 time siden, Lillemus skrev:

Men heldigvis er det jo ingen som tvinger deg til å sitte og se på. :) 

Nei, men det er jo alt folk prater om. Til og med tannlegen tørrprater om langrenn. Jeg bare jatter med, huff gleder meg til det er over. Neida, det er ikke noe stort problem. Bare så rart att "alle" er så gira, når jeg selv gir blanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Følger litt med og synes det er spennende.

Tok meg i å holde med Stina Nilsson i dag, må jeg innrømme. Synes Bjørgen har vunnet nok.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gargamel skrev:

Følger litt med og synes det er spennende.

Tok meg i å holde med Stina Nilsson i dag, må jeg innrømme. Synes Bjørgen har vunnet nok.  

Unn nå Marit dette da - hun er vel inne i sin siste sesong, sitt siste OL i alle fall, mens Stina er bare 24 år og har mange OL foran seg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

29 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg elsker vintersport på TV - og OL er jo knallgøy!!!

Enig med deg! Jeg er, fritt etter Jokke, av typen som elsker sport, men bare på skjermen, og bare når vi vinner. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke med på OL i det hele tatt :) . Tror det er OL nå, men jeg bare ignorerer det ;) . Men jeg mener at de som liker det må få kose seg med det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mariaflyfly skrev:

 

Enig med deg! Jeg er, fritt etter Jokke, av typen som elsker sport, men bare på skjermen, og bare når vi vinner. :D

"I love sports - I can watch it for hours! "  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg også på grunn av så dårlige erfaringer med skoleidretten mye. 

Men noe er bare en del av livet tror jeg. Man må bare ta vare på seg sjøl så godt man kan og gi seg godt med tid til å hente seg inn igjen når det en gang er over tror jeg.😊

Sånn blir det når man aldri har fulgt ordentlig med eller heiet på noen spesiell. Min far anbefalte meg alltid sterkt å følge med i fotballen. Men tida strekker ofte ikke til. Alle mennesker har sine utfordringer og kanskje så altfor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tror veldig mange tenker på alle dopinganklagene og alt som faktisk også er tillatt for å " drive" utøverens til stadig bedre og raskere prestasjoner. Uskylden ved idretten er bare borte når man ser på. Men det ligger ofte masse rot og rykter bak også sikkert. Det riktige bildet er det sikkert ingen som har av idrett. Den som lever får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...