Gå til innhold

MR og tampong


Nino2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror de bare tar bilder av den delen av kroppen som skal undersøkes.  Så hvis det ikke er underlivet, spiller det i hvert fall ingen rolle hva du bruker. 

Jeg gjetter på at de hadde informert på forhånd dersom man måtte ta spesielle forholdsregler under mensen, det er tross alt ganske vanlig å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bekken og hofter som skal tas bilder av så vil kanskje være synlig.. Vet ikke hva som synes og ikke på bildene så derfor jeg lurte. Regner også med at de sier ifra hvis det er problematisk. Er bare nysgjerrig 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nino2 skrev:

Regner også med at de sier ifra hvis det er problematisk.

Jeg tror det først og fremst er alt av metall som er problematisk. Men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...