Gå til innhold

Dagens morsomme :D


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Har dere noe å fortelle som dere måtte le av i dag....

Jeg har noe: haha.. Knep meg selv på baken for å kjenne om treningen hadde gjort sitt... Jeg synes baken virker mer muskelfull ut, selv om jeg alltid har hatt en stram bakende etter min egen vurdering. Måtte speile for å se resulater i speilet .. om jeg så forskjell.. Måtte le... : synes baken min hadde blitt mer struttende og mer muskelfull... og så ser jeg på magen min... hahaha .. den så mer oppblåst ut enn før tross alle mageøvelsene ;) . Godt jeg tok det med en latter :D . Jeg trener for morro og velvære sin skyld, og ikke for å få den kroppen!. Men var bare morsomt å se en oppblåst mage, og en struttende rompe som et liksom "resultat av styrketreningen min".  Slik var den treningen :D .Min form for humor. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å klare seg uten Kapitalismen. Det vil alltid være noen som stikker handa i honningkrukke.😊

Anonymkode: 126ab...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Har dere noe å fortelle som dere måtte le av i dag....

Jeg har noe: haha.. Knep meg selv på baken for å kjenne om treningen hadde gjort sitt... Jeg synes baken virker mer muskelfull ut, selv om jeg alltid har hatt en stram bakende etter min egen vurdering. Måtte speile for å se resulater i speilet .. om jeg så forskjell.. Måtte le... : synes baken min hadde blitt mer struttende og mer muskelfull... og så ser jeg på magen min... hahaha .. den så mer oppblåst ut enn før tross alle mageøvelsene ;) . Godt jeg tok det med en latter :D . Jeg trener for morro og velvære sin skyld, og ikke for å få den kroppen!. Men var bare morsomt å se en oppblåst mage, og en struttende rompe som et liksom "resultat av styrketreningen min".  Slik var den treningen :D .Min form for humor. 

 

Da har du lett for å more deg. Det er jo en god egenskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Har dere noe å fortelle som dere måtte le av i dag....

Jeg har noe: haha.. Knep meg selv på baken for å kjenne om treningen hadde gjort sitt... Jeg synes baken virker mer muskelfull ut, selv om jeg alltid har hatt en stram bakende etter min egen vurdering. Måtte speile for å se resulater i speilet .. om jeg så forskjell.. Måtte le... : synes baken min hadde blitt mer struttende og mer muskelfull... og så ser jeg på magen min... hahaha .. den så mer oppblåst ut enn før tross alle mageøvelsene ;) . Godt jeg tok det med en latter :D . Jeg trener for morro og velvære sin skyld, og ikke for å få den kroppen!. Men var bare morsomt å se en oppblåst mage, og en struttende rompe som et liksom "resultat av styrketreningen min".  Slik var den treningen :D .Min form for humor. 

 

Sikker på at du ser helt topp ut med all den treningen din ;) 

Har ikke ledd så mye i dag, ikke noe særlig i grunn. Har vært mer stresset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Mina1 skrev:

Har dere noe å fortelle som dere måtte le av i dag....

Jeg har noe: haha.. Knep meg selv på baken for å kjenne om treningen hadde gjort sitt... Jeg synes baken virker mer muskelfull ut, selv om jeg alltid har hatt en stram bakende etter min egen vurdering. Måtte speile for å se resulater i speilet .. om jeg så forskjell.. Måtte le... : synes baken min hadde blitt mer struttende og mer muskelfull... og så ser jeg på magen min... hahaha .. den så mer oppblåst ut enn før tross alle mageøvelsene ;) . Godt jeg tok det med en latter :D . Jeg trener for morro og velvære sin skyld, og ikke for å få den kroppen!. Men var bare morsomt å se en oppblåst mage, og en struttende rompe som et liksom "resultat av styrketreningen min".  Slik var den treningen :D .Min form for humor. 

 

Jeg seg at damer på gym'en tar veldig mange øvelser for rumpa. Knebøy, donkey kick etc. Til og med en maskin som heter "Booty builder" . Jeg må være litt forsiktig med sånt. Ikke like mye stas for en mann i stille med kjemperæv.

Tror ikke det er mulig å trene bort oppblåst mage, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg seg at damer på gym'en tar veldig mange øvelser for rumpa. Knebøy, donkey kick etc. Til og med en maskin som heter "Booty builder" . Jeg må være litt forsiktig med sånt. Ikke like mye stas for en mann i stille med kjemperæv.

Tror ikke det er mulig å trene bort oppblåst mage, nei. 

Kan love deg at heller ikke jeg trener for å få kjemperæv! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 minutter siden, Xtra skrev:

Kan love deg at heller ikke jeg trener for å få kjemperæv! :blink:

Jeg løper 9 etasjer ( to trappetrinn om gangen )  hver dag for å få kjemperæv :)

I tillegg til at jeg setter tredemølla på så bratt motbakke som er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg løper 9 etasjer ( to trappetrinn om gangen )  hver dag for å få kjemperæv :)

I tillegg til at jeg setter tredemølla på så bratt motbakke som er mulig :)

Tror jeg skal moderere det utsagnet litt. Er realistisk og vet at det er begrenset hva en kan få til med ei gammel ræv, men gjør det for at forfallet ikke skal bli større en nødvendig :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Har dere noe å fortelle som dere måtte le av i dag....

Jeg har noe: haha.. Knep meg selv på baken for å kjenne om treningen hadde gjort sitt... Jeg synes baken virker mer muskelfull ut, selv om jeg alltid har hatt en stram bakende etter min egen vurdering. Måtte speile for å se resulater i speilet .. om jeg så forskjell.. Måtte le... : synes baken min hadde blitt mer struttende og mer muskelfull... og så ser jeg på magen min... hahaha .. den så mer oppblåst ut enn før tross alle mageøvelsene ;) . Godt jeg tok det med en latter :D . Jeg trener for morro og velvære sin skyld, og ikke for å få den kroppen!. Men var bare morsomt å se en oppblåst mage, og en struttende rompe som et liksom "resultat av styrketreningen min".  Slik var den treningen :D .Min form for humor. 

 

Hmm... jeg må innrømme at jeg ikke helt ser humoren i dette. Ikke at det er tragisk eller dumt heller at magen er oppblåst og rumpa struttende  - det er bare "slikt som skjer".

Jeg er også litt usikker på om jeg skal si "good for you!" for at du klarer å more deg over dette, for jeg får en liten følelse av at du egentlig bryr deg mye mer om det utseendemessige resultatet av treningen enn du prøver å gi innrykk av. Det er selvsagt helt greit å ville trene også for utseendets skyld - jeg fikk bare en vibbe av en slags nervøs latter for å dekke over at det ikke bare er trening for "morro og velvære".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min strutter ikke mye. Lagt på meg en del og huden begynner å henge litt både her og der. Min mann ser det rett og slett ikke. ( selv om jeg stadig prøver å påpeke dette). I hans øyne er jeg en han elsker uansett. For meg er det ganske uinteressant hvordan bakenden ser ut. Merkelig hvordan en kroppsfasong kan bli på mote. Det er liksom litt tilfeldig hvordan vi er laga. 

Anonymkode: 995e6...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, morsan skrev:

Hmm... jeg må innrømme at jeg ikke helt ser humoren i dette. Ikke at det er tragisk eller dumt heller at magen er oppblåst og rumpa struttende  - det er bare "slikt som skjer".

Jeg er også litt usikker på om jeg skal si "good for you!" for at du klarer å more deg over dette, for jeg får en liten følelse av at du egentlig bryr deg mye mer om det utseendemessige resultatet av treningen enn du prøver å gi innrykk av. Det er selvsagt helt greit å ville trene også for utseendets skyld - jeg fikk bare en vibbe av en slags nervøs latter for å dekke over at det ikke bare er trening for "morro og velvære".

Jeg tenkte også at dette var en liten "humble brag" hvor kanskje det viktigste var å få frem at rumpa var fast;)

Det er jo bra at innsatsen gir resultater.:)

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg løper 9 etasjer ( to trappetrinn om gangen )  hver dag for å få kjemperæv :)

 

Håper du når treningsmålet ditt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen min strutter ikke mye. Lagt på meg en del og huden begynner å henge litt både her og der. Min mann ser det rett og slett ikke. ( selv om jeg stadig prøver å påpeke dette). I hans øyne er jeg en han elsker uansett. For meg er det ganske uinteressant hvordan bakenden ser ut. Merkelig hvordan en kroppsfasong kan bli på mote. Det er liksom litt tilfeldig hvordan vi er laga. 

Anonymkode: 995e6...910

Hva skal han si stakkar? Kona mi settet meg i sånne vanskelige situasjoner hele tiden. Ikke plag ham med å påpeke det hele tiden. Mellom oss to: Han ser det, men er for smart til å si ifra. Han elsker deg nok uansett og bryr seg ikke om litt ekstra her og det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gargamel skrev:

Hva skal han si stakkar? Kona mi settet meg i sånne vanskelige situasjoner hele tiden. Ikke plag ham med å påpeke det hele tiden. Mellom oss to: Han ser det, men er for smart til å si ifra. Han elsker deg nok uansett og bryr seg ikke om litt ekstra her og det.

:D

Anonymkode: 995e6...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
48 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tenkte også at dette var en liten "humble brag" hvor kanskje det viktigste var å få frem at rumpa var fast;)

Det er jo bra at innsatsen gir resultater.:)

Håper du når treningsmålet ditt!

 

He, jo takk for det :P Er lov å drømme litt :)

Nå har jeg løpt den 2 ganger i dag. Først etter jobb og nå etter trening. 

Det merkes på kondisen i det minste. Trening på treningsstudio er vel og bra, men jeg tror det er hverdagstrimmen, den man får helt gratis, som betyr mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Gargamel skrev:

Hva skal han si stakkar? Kona mi settet meg i sånne vanskelige situasjoner hele tiden. Ikke plag ham med å påpeke det hele tiden. Mellom oss to: Han ser det, men er for smart til å si ifra. Han elsker deg nok uansett og bryr seg ikke om litt ekstra her og det.

Jeg passer på å IKKE spørre om ting jeg ikke vil ha et ærlig svar på. 

Vi prater om helse.  Ikke dårlig helse altså, men mer at vi skal spare til en sprek alderdom og så pusher vi hverandre. 

Gled deg til dere kommer i 50-åra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg seg at damer på gym'en tar veldig mange øvelser for rumpa. Knebøy, donkey kick etc. Til og med en maskin som heter "Booty builder" . Jeg må være litt forsiktig med sånt. Ikke like mye stas for en mann i stille med kjemperæv.

Tror ikke det er mulig å trene bort oppblåst mage, nei. 

Det er noe i det Gargamel. Alle damene trener rompa. Det er en trend blitt. Ser at de andre damene er opptatt av akkurat de samme øvelsene som meg: løpe på mølla, og trene rompa... og så tar de noen tak med mageøvelser, og så er mange av de ferdige etter det ;). Mens mennene står å tøffer/ barsker seg borte ved de store tunge vektene. Jeg tør ikke å gå bort der engang, for å løfte vekter ... :D

Oppblåst brus-mage... jeg drikker for mye brus: min egen feil. Og den går ikke bort siden jeg fortsetter å drikke mye brus samtidig som jeg trener. Måtte le av det. For der går man håpefull og tenker: jaja jeg har jo trent selv om jeg har drukket mye brus, og spist mye snacks i det siste... og så ser man seg i speilet og sier til seg selv: "jamen se her ja... magen var litt sånn oppblåst og mer enn vanlig, men hva med rompa da... oi den så bedre ut, og for en kombi .. strutterompe og strutteblåsemage" Og tilslutt sier man til seg selv: "jaja jeg er jo over 40, det er sikkert langt tyngre da og gjøre noe med den... " :D . Nei for en god innstilling jeg har altså... Men det viktigste er jo å le av det, og trene for morro skyld. Det er sunt for helsen uansett. Burde dempet på brusen da. 

Du kan jo prøve en sånn skimaskin eller noe.. mener de har noen sånne maskiner og.. Romaskin har de iallefall!  Er gøy å gjøre aktiviteter som man liker, og det viktigste er jo at man er i bevegelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Sikker på at du ser helt topp ut med all den treningen din ;) 

Har ikke ledd så mye i dag, ikke noe særlig i grunn. Har vært mer stresset. 

Takk snille gode stjernestøv <3 :) . Hele deg er så vakker!. 

Iblant så blir man stresset... Jeg har slike dager også. Iblant er jeg skikkelig stresset. Og de dagene har du sett hvordan jeg tar av her inne med følelsene mine... huff.. Men så kommer jeg meg litt opp igjen, og det er godt iblant. Man ramlet, og klatrer, og ramler og klatrer oppover hele livet. Livet er ikke enkelt alltid. Men stjernestøv : vi må løfte blikket oppover - sto på nettet at det hjalp for å få opp humøret. 

Håper at du føler deg fort rolig og at du får det bra igjen så fort som mulig. Å være stresset er ikke kjekt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, morsan skrev:

Hmm... jeg må innrømme at jeg ikke helt ser humoren i dette. Ikke at det er tragisk eller dumt heller at magen er oppblåst og rumpa struttende  - det er bare "slikt som skjer".

Jeg er også litt usikker på om jeg skal si "good for you!" for at du klarer å more deg over dette, for jeg får en liten følelse av at du egentlig bryr deg mye mer om det utseendemessige resultatet av treningen enn du prøver å gi innrykk av. Det er selvsagt helt greit å ville trene også for utseendets skyld - jeg fikk bare en vibbe av en slags nervøs latter for å dekke over at det ikke bare er trening for "morro og velvære".

Jeg ser humoren i det når det er meg selv det er snakk om. Altså egenhumor. Jeg er sånn at jeg har det å tenke på foreks litt problematiske situasjoner i livet med humor. Nå sier jeg ikke at dette med magen min er problematisk, men jeg ser på det med humor når det gjelder meg. Har lært litt av et eget barn som så humoren selv ved flere lengre sykehusopphold som barn. Hun så humoren i situasjonen hun var i.  Selv om den kunne være forferdelig hard, og tøff for henne når det sto på som verst.. Jeg lærte mye av det. Jeg lærte at selv om man kan føle seg veldig dårlig eller hva som helst, så kan man faktisk finne en slags humor allikevel. Hun sa at det hjalp henne til å mestre og godta sin egen situasjon, samt se positiv på den. 

Jeg trener mest for velvære, og ikke utseende. Jeg speiler meg minimalt faktisk. Og dette var første gangen jeg hadde studert kroppen min nærmere i speilet på en evighet. Er sjelden jeg gjør det. Jeg burde sikkert gjøre det oftere, men jeg ser meg kort i speilet og thats it. Kan ikke akkurat si at jeg er flink til å være opptatt av å dulle på kroppen min...

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...