Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Hva holder dere på med i kveld? 

Jeg er på toget, på vei til vinterferie 😊 Eller... vinterferien har vel faktisk begynt! Skal joine resten av familien, som reiste i helga. Blir deilig det! 

Hoster fremdeles etter de dagene jeg var syk, så det blir nok ikke noen lange turer på ski. Men noe håper jeg det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
9 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva holder dere på med i kveld? 

Jeg er på toget, på vei til vinterferie 😊 Eller... vinterferien har vel faktisk begynt! Skal joine resten av familien, som reiste i helga. Blir deilig det! 

Hoster fremdeles etter de dagene jeg var syk, så det blir nok ikke noen lange turer på ski. Men noe håper jeg det blir!

Flax at du spurte nå fordi jeg har nemlig akkurat tatt på treningstøyet og er snart klar for å dra på Evo for å trene :D 

God ferie ! :) I år har det vært en perfekt vinter for oss som er glad i å gå på ski. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva holder dere på med i kveld? 

Jeg er på toget, på vei til vinterferie 😊 Eller... vinterferien har vel faktisk begynt! Skal joine resten av familien, som reiste i helga. Blir deilig det! 

Hoster fremdeles etter de dagene jeg var syk, så det blir nok ikke noen lange turer på ski. Men noe håper jeg det blir!

Jeg har spist havregrøt, har gått ned 10,4 kilo nå. Håper det fortsetter. God ferie og god bedring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Hva holder dere på med i kveld? 

Jeg er på toget, på vei til vinterferie 😊 Eller... vinterferien har vel faktisk begynt! Skal joine resten av familien, som reiste i helga. Blir deilig det! 

Hoster fremdeles etter de dagene jeg var syk, så det blir nok ikke noen lange turer på ski. Men noe håper jeg det blir!

Har vært på jobb i dag og fått trent. Så fort jeg kom hjem, så dukket en nabo opp og rett etter hun gikk så kom en annen nabo på besøk. Nå sitter jeg i sofaen med beina på bordet å koser meg med å surfe på nett og å høre på radioen.

Kos deg på vinterferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening (ikke fysisk trening). Gjorde det dårlig så det ble en nedtur, har vært sliten idag fordi jeg gruer meg til å gå på jobb når en viss person skal jobbe, kan hende det var derfor det gikk dårlig.  Nå skal jeg legge meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...