Gå til innhold

Musikk.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Haha faktisk helt enig :D . Husker jeg hørte på den låten da jeg var tenåring, og jeg var helt inlove i Chesney Hawkes.. men fy for en sjølvdiggertekst  ;) 

Ja er det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja er det :D 

Er helt enig med deg stjernestøv... står en fyr ute å vasker bilen sin med den låten på full guffe, så må han være en jævla sjøldigger :D Hahahaha  . Morsomt ... hahahaha.... Liker bedre jordnære folk enn sånne selvdigger-typer ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Er helt enig med deg stjernestøv... står en fyr ute å vasker bilen sin med den låten på full guffe, så må han være en jævla sjøldigger :D Hahahaha  . Morsomt ... hahahaha.... Liker bedre jordnære folk enn sånne selvdigger-typer ;) 

Hehe det var jo morsomt da :D Ja må være litt jordnære. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hehe det var jo morsomt da :D Ja må være litt jordnære. ;) 

Jeg synes at de er mest sexy når de er jordnære :D;) . Har de ikke bakkekontakten så blir de for kjedelige ;) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg synes at de er mest sexy når de er jordnære :D;) 

Ja det er sant ;) Selvdiggere er ikke sexy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant ;) Selvdiggere er ikke sexy. 

Er helt enig med deg. Det er ikke sexy i det hele tatt. :) . 

Denne låten spillte de i resepsjonen da vi ankom hotellet i Roma, og det passet utmerket godt for den er jo norsk :D . Følte oss veldig velkommen da ;;)   ; 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mina1 skrev:

Er helt enig med deg. Det er ikke sexy i det hele tatt. :) . 

Denne låten spillte de i resepsjonen da vi ankom hotellet i Roma, og det passet utmerket godt for den er jo norsk :D . Følte oss veldig velkommen da ;;)   ; 

 

 

Var jo fin den og litt trist, tenkte på min døde bror <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var jo fin den og litt trist, tenkte på min døde bror <3 

Uff uff uff .... så trist.... Du har en bror som er død... det visste jeg ikke.... Huff så utrolig trist! Føler med deg <3. Leit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Uff uff uff .... så trist.... Du har en bror som er død... det visste jeg ikke.... Huff så utrolig trist! Føler med deg <3. Leit. 

Takk :) Det er noen år siden nå, han tok selvmord. Men tror egentlig ikke at han ville dø, ville leve og ha det godt. Men han fikk det aldri godt, for noen er livet et Helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Det er noen år siden nå, han tok selvmord. Men tror egentlig ikke at han ville dø, ville leve og ha det godt. Men han fikk det aldri godt, for noen er livet et Helvete. 

Huff så trist <3. Jeg har hatt en i familien som også tok selvmord.. Han var ikke bror av meg , men han var litt lengre utover i slekten. Og jeg forstår at dette med selvmord og slike ting er ikke lett for de gjenlevende. Men det viktigste er å slå seg til ro med at han ikke har det noe vondt nå. Han lider ikke. Og har det ikke vondt lenger. Og han ønsker familien sin det beste videre. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Huff så trist <3. Jeg har hatt en i familien som også tok selvmord.. Han var ikke bror av meg , men han var litt lengre utover i slekten. Og jeg forstår at dette med selvmord og slike ting er ikke lett for de gjenlevende. Men det viktigste er å slå seg til ro med at han ikke har det noe vondt nå. Han lider ikke. Og har det ikke vondt lenger. Og han ønsker familien sin det beste videre. <3 

Ja det er sant <3 Har snakket med han flere ganger etter han gikk over, vet han har det bra nå og ønsker oss som er igjen alt godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant <3 Har snakket med han flere ganger etter han gikk over, vet han har det bra nå og ønsker oss som er igjen alt godt :) 

Det er sant , stjernestøv. Han har det bra nå. Og han ønsker at det skal dere også ha <3 . Husk på alle de gode minnene dere har sammen og ta de og han med deg i hjertet ditt. Husker at min bestemor sa alltid det til meg : når jeg dør så tar du vare på minnene om meg og det jeg likte å ivaretar det. Og det gjør jeg :) <3. For alltid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er sant , stjernestøv. Han har det bra nå. Og han ønsker at det skal dere også ha <3 . Husk på alle de gode minnene dere har sammen og ta de og han med deg i hjertet ditt. Husker at min bestemor sa alltid det til meg : når jeg dør så tar du vare på minnene om meg og det jeg likte å ivaretar det. Og det gjør jeg :) <3. For alltid! 

Ja, viktig å ta vare på det som var av gode minner. Var masse negativt og skjønner du, så det ble innviklet for meg når han døde. Gråt ikke en gang, var helt rar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, viktig å ta vare på det som var av gode minner. Var masse negativt og skjønner du, så det ble innviklet for meg når han døde. Gråt ikke en gang, var helt rar. 

Triste greier. Men nyt livet ditt og lev videre for hans del og ta med deg alt det flotte <3. . Det fortjener du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Triste greier. Men nyt livet ditt og lev videre for hans del og ta med deg alt det flotte <3. . Det fortjener du. 

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Denne er fin :)

 

Den er kjempefin, Stjernestøv :) Hørte mye på den når jeg var ungdom. Herlig låt som man aldri blir lei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...