Gå til innhold

Drømte du i natt. Om hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømte om en pianokrakk og noen som trengte hjelp som jeg prøvet å varsle om. Men i drømme er ofte bena seige som sirup og man alt vanskelig å få til. Helt kaosdrøm. Glad det kun var drøm.😊

Anonymkode: 075d9...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømte om en pianokrakk og noen som trengte hjelp som jeg prøvet å varsle om. Men i drømme er ofte bena seige som sirup og man alt vanskelig å få til. Helt kaosdrøm. Glad det kun var drøm.😊

Anonymkode: 075d9...112

Husker ikke hva jeg drømte om i natt men husker at i går så drømte jeg en helt merkelig drøm. Jeg drømte om at en skjønn god mann viste at jeg betydde noe, og viste sann god fin kjærlighet til meg. Helt herlig drøm. Og våknet med et smil på munnen og sa til meg selv : dette var sann og oppriktig kjærlighet og det er dette som er verdt noe :). Herlig følelse og herlig drøm!. Haha romantisk som jeg er.... ♡♡♡

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest mareritt men jeg har vært gjennom mye i livet og jeg er ikke spesielt høy score på "frisk "om dagen og prøver å ta tingene veldig rolig nå. Prøver" å sitte stille i båten" om enn så vanskelig fordi vi jo alle så gjerne ønsker åbidra i yrkeslivet og lett nlir bekymret om veien videre i livet. Spesielt tror jeg vi som av og til ferdes i slike fora som her. Alvorlig sygdom kan bare ramme oss alle. Tror tilogmed samfunnet har slått seg til ro med den erkjennelsen. Men selvsagt kjærlighet er ikke å forakte for de som er så heldige da.😊

Anonymkode: 075d9...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å høre om andres drømmer egentlig er så kjedelig... og er ikke glad i alle drømmene jeg har for tiden. Våknet i 3-draget av skummel drøm i dag med både Scream-masker og krypende, ond dame. Jaja. Godt jeg aldri ser skumle filmer mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Jeg synes å høre om andres drømmer egentlig er så kjedelig... og er ikke glad i alle drømmene jeg har for tiden. Våknet i 3-draget av skummel drøm i dag med både Scream-masker og krypende, ond dame. Jaja. Godt jeg aldri ser skumle filmer mer.

Jeg kan heller ikke se skumle filmer, da kan jeg drømme om det i ukevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg kan heller ikke se skumle filmer, da kan jeg drømme om det i ukevis.

Problemet er at jeg sluttet å se sånt da jeg rundet 20 og hadde aldri mareritt da. Men det henger vel sammen m søvnprobl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte man drømmer noe, og så glemmer man det like fort. Jeg drømte noe i natt, som jeg tenkte: ahhh når jeg våknet  men så sovnet jeg igjen, og nå har jeg glemt hva det var :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte mareritt om at jeg leiter og leiter men finner ikke frem og er alltid for sein. Får aldri orden på ting eller når målet liksom. Ofte er jeg på jobb i drømmen og det er overveldende mye kaos og stress. 

Anonymkode: bb005...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 21.2.2018 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg drømte om en pianokrakk og noen som trengte hjelp som jeg prøvet å varsle om. Men i drømme er ofte bena seige som sirup og man alt vanskelig å få til. Helt kaosdrøm. Glad det kun var drøm.😊

Anonymkode: 075d9...112

jeg drømte denne i natt:

 

vi var på skattejakt og lurte gremlingsgnomen til å tro at vi var langt forran  ham, ved at jeg sa bak den brune skuta  der på havet "båt frem båt bak". meg og atle og personalet gjemte diamanter og stjal diamanter fra grønne gnomer sån at vi kunne bruke diamantene til å betale med. gnomene prøvde å finne oss men vi gjemte oss inntil murveggen med murvegg klær på. jeg fikk en tyrkisk pepper drops av en gammel dame. atle fant en rød softis istapp-diamant og kastet den på meg da personalet ba ham pent om å gi den til meg. jeg slikket på diamanten for den var vannis, og den smakte jordbær. personalet brydde seg ikke, fordi de trodde ikke på meg når jeg sa at atle hatet meg. han prøvde å ta meg ved å klatre ut vinduet i andre etasje. personalene "A og A.G" holdt ham fast siden A.G ikke klarte å holde ham fast alene.

 

detgamle keyboardet til pappa, brukte jeg til å spille inn coverlåt på pcen, men mamma klagde over at keyboardet ikke hadde lyd på pcen, men bare lyd på keyboardet. keyboardet og pc-musa ga meg støt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...