Gå til innhold

Alt går til helvete


Gjest franklyscarlet

Anbefalte innlegg

Gjest franklyscarlet

Hvordan skal man kunne stable seg på beina igjen når alt alltid går til helvete? Prøver å gjøre alt riktig Gjøre alt jeg skal. Men blir bare møtt med motgang. Det ene går galt etter det andre. Skal det ingen ende ta? Kan det ikke komme EN jævla dag uten dårlige nyheter? Skal ALT være stress? Hva slags liv er det vi har her på jorda, egentlig. Lurer faen meg på om jeg har dødd og havnet i helvete, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager at du har noen tøffe dager nå. Forstår at livet kan være ille, særlig mtp den lidelsen du har. Har du kontroll på lidelsen din nå, men medikamenter og slikt?

Anonymkode: dc72a...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager at du har noen tøffe dager nå. Forstår at livet kan være ille, særlig mtp den lidelsen du har. Har du kontroll på lidelsen din nå, men medikamenter og slikt?

Anonymkode: dc72a...60f

Nei. Har aldri kontroll :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, franklyscarlet skrev:

Hvordan skal man kunne stable seg på beina igjen når alt alltid går til helvete? Prøver å gjøre alt riktig Gjøre alt jeg skal. Men blir bare møtt med motgang. Det ene går galt etter det andre. Skal det ingen ende ta? Kan det ikke komme EN jævla dag uten dårlige nyheter? Skal ALT være stress? Hva slags liv er det vi har her på jorda, egentlig. Lurer faen meg på om jeg har dødd og havnet i helvete, altså. 

Jeg har hatt det mye som deg. Jeg har møtt mye motstand på livets vei. Jeg opplever både negativt og positivt, men jeg tror jeg er litt mer positiv enn hva jeg tror. Jeg har fått høre det mye av barna, kollegaer, sjefen, og kunder, og andre som ser meg til dagen at jeg er utrolig positiv og glad type person, og at jeg virker langt mer positiv enn de fleste.... merkelig nok....Og at det stråler glede av meg.. Hmmm... ja man kan jo ikke alltid si det her inne, men men. Jeg har møtt en del motgang som har sendt meg rett i veggen men allikevel har jeg en indre glød ja. Jeg bruker den tiltross for at livet kan være vanskelig, og forsøker å se det posiitve i livet. Jeg forsøker å se etter gleder, lete de frem .. eller skape de selv. Men det er ikke alltid så lett. 

Jeg blir utrolig glad for smågleder i hverdagen. Foreks. Bare en hyggelig "ha en god dag" fra en ansatt på en butikk som jeg handler hos. Veldig mange sier de ordene og jeg tar de til meg med en gang, og blir så glad. Og ønsker vedkommende det samme. Er så koselig med noen små fine ord til hveandre i hverdagen. Skal ikke mye til for å se en glede. Og det er alltid viktig å forsøke å se det som er posiitvt tiltross for motgang. For det er ofte mye positivt å finne, men man kan lett bli opphengt i motgangen. 

Vi har lov å klage litt iblant også. Få det ut. Men det er viktig å forsøke å se etter de små gledene som kan virke ganske usynlig ut. Men de er der. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, franklyscarlet skrev:

Nei. Har aldri kontroll :( 

Hva slags lidelse har du da? Og hvorfor er den ikke under kontroll?

Er for øvrig tidvis enig i overskriften din these days...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cilie skrev:

Hva slags lidelse har du da? Og hvorfor er den ikke under kontroll?

Er for øvrig tidvis enig i overskriften din these days...

Hva skjer? :( 

Anonymkode: 6a3b5...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer? :( 

Anonymkode: 6a3b5...64e

Bare lei av å være sliten hele tiden. Ikke komme i gang med trening, spise helt feil og sove elendig. Mye å avgjøre og en krevende jobb🤕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
På 22.2.2018 den 17.28, cilie skrev:

Hva slags lidelse har du da? Og hvorfor er den ikke under kontroll?

Er for øvrig tidvis enig i overskriften din these days...

Bipolar 1. Its a curse. Men i dag går det ok🌻🌼🌻🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 15.37, franklyscarlet skrev:

Hvordan skal man kunne stable seg på beina igjen når alt alltid går til helvete? Prøver å gjøre alt riktig Gjøre alt jeg skal. Men blir bare møtt med motgang. Det ene går galt etter det andre. Skal det ingen ende ta? Kan det ikke komme EN jævla dag uten dårlige nyheter? Skal ALT være stress? Hva slags liv er det vi har her på jorda, egentlig. Lurer faen meg på om jeg har dødd og havnet i helvete, altså. 

Jeg vet ikke hva du gaar igjennom, men det jeg har hoert er aa fokusere paa hva man gjorde forrige gang, og hva som kunne vaert gjort bedre. Kanskje det er noe der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...