Gå til innhold

Tisset ofte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ☺️ jeg opplevde i natt at jeg tisset mye og ofte,  idet jeg skulle legge meg, så ble mannen min litt dårlig i pusten, han ble urolig og redd, og stod opp av sengen, jeg fulgte med ham opp, jeg ble livredd for at det var noe farlig galt, noe han selv mente d ikke var, da jeg la meg var jeg veldig engstelig,og lå våken.. Måtte jo selvfølgelig tisse, men 10min etter at jeg hadde tisset, måtte jeg stå opp og tisse igjen, og tisset like mye hver gang... Er dette normalt? 

Kan det skyldes nervøsitet og stress jeg hadde for mannen min,? 

Burde jeg gå til lege? 

Anonymkode: 89d54...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei ☺️ jeg opplevde i natt at jeg tisset mye og ofte,  idet jeg skulle legge meg, så ble mannen min litt dårlig i pusten, han ble urolig og redd, og stod opp av sengen, jeg fulgte med ham opp, jeg ble livredd for at det var noe farlig galt, noe han selv mente d ikke var, da jeg la meg var jeg veldig engstelig,og lå våken.. Måtte jo selvfølgelig tisse, men 10min etter at jeg hadde tisset, måtte jeg stå opp og tisse igjen, og tisset like mye hver gang... Er dette normalt? 

Kan det skyldes nervøsitet og stress jeg hadde for mannen min,? 

Burde jeg gå til lege? 

Anonymkode: 89d54...106

Du tisset altså to ganger med 10 min mellomrom og ganske mye hver gang? Du var nok så nervøs og engstelig for mannen din at du ikke klarte å tømme blæra helt den første gangen. Ikke farlig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lillemus skrev:

Du tisset altså to ganger med 10 min mellomrom og ganske mye hver gang? Du var nok så nervøs og engstelig for mannen din at du ikke klarte å tømme blæra helt den første gangen. Ikke farlig i det hele tatt.

Tusen takk for beroligende svar, du  er snill, i midt hode har det kvernet både det ene og det andre, som nyreprøblemer ol😘

Anonymkode: 89d54...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for beroligende svar, du  er snill, i midt hode har det kvernet både det ene og det andre, som nyreprøblemer ol😘

Anonymkode: 89d54...106

Det er helt vanlig at man ikke får tømt blæra helt når man er engstelig og stresset - har opplevd det mange ganger. :) Jeg har så liten blære at jeg må veldig ofte på do, kjæresten påstår at jeg vet av samtlige offentlige toalett i dalføret! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig med øket vannlatningstrang ved nervøsitet. Det er ikke farlig på noen måte

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det er ikke uvanlig med øket vannlatningstrang ved nervøsitet. Det er ikke farlig på noen måte

Hilsen Mette

Tusen takk for beroligende svar ☺️ 

Tisser ikke like ofte nå, men føler jeg kan tisse hver andre time, men har vært en stressende dag😄

 

 

 

 

Anonymkode: 89d54...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2018 den 23.02, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hvis det fortsetter, så få urinen testet for mulig infeksjon. Hilsen Mette

Har vært nå og testet urinen hos legen, den var helt fin.  🤣 

Anonymkode: 89d54...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...