Gå til innhold

Hvor mye bruker du på mat pr måned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kikket på luksusfellen Sverige og der satt dem opp ett budsjett for en mann og 2 voksne gutter. Der var matposten på 4000kr pr måned. Var ikke det litt lite? 🤪

Anonymkode: af648...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kikket på luksusfellen Sverige og der satt dem opp ett budsjett for en mann og 2 voksne gutter. Der var matposten på 4000kr pr måned. Var ikke det litt lite? 🤪

Anonymkode: af648...808

Veldig lite! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Jeg er en person og bruker rundt 5500-6000. Nå hører det med att jeg har sterk avhengighet av sukkerfri brus.

Vet ikke hvor mye penger jeg bruker på mat, men det går mye brus her også :P  Når jeg finner Pepsi Max på tilbud så kjøper jeg det, ellers kjøper jeg Grans ColaX .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kikket på luksusfellen Sverige og der satt dem opp ett budsjett for en mann og 2 voksne gutter. Der var matposten på 4000kr pr måned. Var ikke det litt lite? 🤪

Anonymkode: af648...808

Snaut, men maten er billigere i Sverige.

Anonymkode: 5ac86...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ca 6000 kr på 2,5 person. Vi er 3-personer hvor den ene ikke er her hver dag. 

Dette er hva vi brukte i januar, men da foregikk det ikke noe spesielt. Vi hadde ikke gjester og var ikke på restaurant. 

Inkl i matbudsjettet er såpe, shampo, toalettpapir osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at jeg har brukt så mye denne måneden. Skal regne. Men jeg fikk en ganske bra lønn sist, så det kan være derfor jeg har klart meg såpass bra :) . Jeg har kjøpt mye frosne varer og større partier for rimelig penge også. Tror det har vært til god nytte. Kjøper de meste varene på tilbud for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ca 6000 kr på 2,5 person. Vi er 3-personer hvor den ene ikke er her hver dag. 

Dette er hva vi brukte i januar, men da foregikk det ikke noe spesielt. Vi hadde ikke gjester og var ikke på restaurant. 

Inkl i matbudsjettet er såpe, shampo, toalettpapir osv. 

Ble feil dette uten at det betyr så mye. Vår matbudsjett regnes fra lønningsdag til neste lønningsdag. Vi brukte ca 6000 fra 20 januar til 20 februar. 

Vi drikker også Pepsi Max, men kjøper bare en 4-pack til helga. 

Anonymkode: 32c17...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ble feil dette uten at det betyr så mye. Vår matbudsjett regnes fra lønningsdag til neste lønningsdag. Vi brukte ca 6000 fra 20 januar til 20 februar. 

Vi drikker også Pepsi Max, men kjøper bare en 4-pack til helga. 

Anonymkode: 32c17...6ff

Og hvorfor jeg plutselig er anonym vet jeg. Kom vel borti anonymknappen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble feil dette uten at det betyr så mye. Vår matbudsjett regnes fra lønningsdag til neste lønningsdag. Vi brukte ca 6000 fra 20 januar til 20 februar. 

Vi drikker også Pepsi Max, men kjøper bare en 4-pack til helga. 

Anonymkode: 32c17...6ff

Jeg kjøper altfor mye brus, og det koster penger. Jeg må skjerpe meg med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
24 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg kjøper altfor mye brus, og det koster penger. Jeg må skjerpe meg med det. :) 

Jeg er egentlig avhengig av Pepsi Max, men måtte skjerpe meg da jeg fikk ny samboer :)

Vi har felles matkonto og samboeren sa Pepsi max kun i helga. 

Er jo i prinsippet enig, så da var det bare å føye seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vil slutte med Cola Zero. Synes jeg kommer drassende med en 6-pk støtt og stadig... Er sikker på at det gjør at jeg spiser mer og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg er en person og bruker rundt 5500-6000. Nå hører det med att jeg har sterk avhengighet av sukkerfri brus.

Oi det var mye! Ble nysgjerrig på om jeg bruker så masse jeg også men jeg har brukt 10.500 de siste tre månedene, dvs relativt stabilt 3500,- pr mnd. Nå kjøper jeg stort sett alt jeg bruker av kjøtt fra lokalprodusent og casher ut 1000-1500 på dette et par ganger hver høst, men likevel... 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...