Gå til innhold

Gledestråden.. !!!


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Ingenting er bedre enn å lese om gleder. Har du noen gleder i livet ditt som du ønsker å dele? Og er det noe i livet ditt som gjør deg ekstra glad? :) . Vi må alltid huske på : både i medgang og motgang: livet skal leves! Vi må finne de gleder vi kan. Både små og store gleder. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Mina1 skrev:

Ingenting er bedre enn å lese om gleder. Har du noen gleder i livet ditt som du ønsker å dele? Og er det noe i livet ditt som gjør deg ekstra glad? :) . Vi må alltid huske på : både i medgang og motgang: livet skal leves! Vi må finne de gleder vi kan. Både små og store gleder. 

Jeg tror det er vel så viktig å bli fortrolig med de såre og vanskelige sidene av livet. En krampeaktig positiv innstilling er i mine øyne både umodent og overflatisk.

Ja til livet - sånn det er. 

Anonymkode: f3a78...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er vel så viktig å bli fortrolig med de såre og vanskelige sidene av livet. En krampeaktig positiv innstilling er i mine øyne både umodent og overflatisk.

Ja til livet - sånn det er. 

Anonymkode: f3a78...75c

Såklart. De såre sidene av livet er der, men det nytter ikke å grave seg ned i de hele tiden. Men det er svært viktig å forsøke å lete etter det positive, for det er det som holder en oppe. Jeg gleder meg veldig til en del ting fremover, men jeg sier ikke at jeg ikke har en del problemer og utfordringer, og ting og tang som jeg går rundt å føler meg sår for. Men jeg er utrolig glad også. Tror mange opplever litt av hvert i livet, og har både negativt og positivt med seg i hverdagen. 

Det er ikke umodent i å få lov å lete etter positive gleder, tross at man har mye å kjenne på. Jeg kjenner på mye. Men jeg forsøker å se etter det positive. Og det hjelper mot alt negativt trykk. 

Jeg gleder meg til i morgen. Jeg gleder meg til å gå på trening. Gleder meg rett og slett til helg. :) 

I dag var det slik at jeg ble glad bare fordi at personen jeg handlet hos på butikken var veldig hyggelig og smilende som de alltid er mot meg da. Skal ikke mer til. En liten glede er også en stor glede!. 

Har du noe positivt du gleder deg til , eller over @stjernestøv ? :) 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Såklart. De såre sidene av livet er der, men det nytter ikke å grave seg ned i de hele tiden. Men det er svært viktig å forsøke å lete etter det positive, for det er det som holder en oppe. Jeg gleder meg veldig til en del ting fremover, men jeg sier ikke at jeg ikke har en del problemer og utfordringer, og ting og tang som jeg går rundt å føler meg sår for. Men jeg er utrolig glad også. Tror mange opplever litt av hvert i livet, og har både negativt og positivt med seg i hverdagen. 

Det er ikke umodent i å få lov å lete etter positive gleder, tross at man har mye å kjenne på. Jeg kjenner på mye. Men jeg forsøker å se etter det positive. Og det hjelper mot alt negativt trykk. 

Jeg gleder meg til i morgen. Jeg gleder meg til å gå på trening. Gleder meg rett og slett til helg. :) 

I dag var det slik at jeg ble glad bare fordi at personen jeg handlet hos på butikken var veldig hyggelig og smilende som de alltid er mot meg da. Skal ikke mer til. En liten glede er også en stor glede!. 

Har du noe positivt du gleder deg til , eller over @stjernestøv ? :) 

 

Jeg er så glad i dag :D Sønnen min bestod fagprøven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er så glad i dag :D Sønnen min bestod fagprøven. 

Så gøy å høre :D . Nå ble jeg glad på deres vegne!. Du har grunn til å være stolt!!!. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Så gøy å høre :D . Nå ble jeg glad på deres vegne!. Du har grunn til å være stolt!!!. :) 

 

Er veldig stolt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, Mina1 skrev:

Ingenting er bedre enn å lese om gleder. Har du noen gleder i livet ditt som du ønsker å dele? Og er det noe i livet ditt som gjør deg ekstra glad? :) . Vi må alltid huske på : både i medgang og motgang: livet skal leves! Vi må finne de gleder vi kan. Både små og store gleder. 

Ja, i dag er jeg så utrolig, utrolig, UTROLIG glad for at jeg har avspasering i morgen og at jeg får ei langhelg. 

Kan ikke beskrive hvor glad jeg er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, i dag er jeg så utrolig, utrolig, UTROLIG glad for at jeg har avspasering i morgen og at jeg får ei langhelg. 

Kan ikke beskrive hvor glad jeg er :D

Samme her :D . Jeg har fri i morgen og har langhelg!!!! Vi har begge noe å glede oss til!!!!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er veldig stolt :D 

Det har du all rett til å være ! :D . Så glad på vegne av deg og din sønn!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det har du all rett til å være ! :D . Så glad på vegne av deg og din sønn!. 

Takk for det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi det er solskinn i dag og at jeg har lagt av penger til å vaske bilen. Gleder meg til en tur i det nydelige været og gleder meg til å få ren, fin bil! Ellers gleder jeg meg veldig til i morgen for da kommer min yngste sønn ned fra fjellet. Han skal få yndlingsretten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad for at jeg har fått innvilget uføretrygd. Da er det en ting mindre å tenke på. Så har jeg klart å få to brev ned i hver sin konvolutt og fått skriveren til å fungere igjen. Og det er ganske godt jobba, for å være meg. Nå må jeg bare huske å ta med brevene på posten. Det skal jeg gjøre i morgen. Og da er det plutselig enda to ting jeg ikke trenger tenke på lenger. Det er jeg glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rent slalåm i 6 timer i dag! Helt fantastiske løyper og strålende sol 😊😊😊 Er helt gåen i knær, lår og legger, men du så deilig det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
11 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har rent slalåm i 6 timer i dag! Helt fantastiske løyper og strålende sol 😊😊😊 Er helt gåen i knær, lår og legger, men du så deilig det var!

Herlig ! :) Det har jeg planer om på lørdag :) I morgen blir det langrenn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tur ut i det store utland idag:) Sammen med datteren:wub: og en meget god nabo. Har fått kjøpt både det ene og det andre til en billig penge:rolleyes:  Har hatt en ordentlig kosedag. Og det beste er at datteren blir til i morgen kveld:wub: Er så heldig som har henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Herlig ! :) Det har jeg planer om på lørdag :) I morgen blir det langrenn. 

Vi skal skuffe snø på taket på hytta i morgen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MxxM skrev:

Min aller største glede i livet er mine barn ❤️

Idag fikk jeg noen til å smile. Det gjør meg glad 😀

.. Og så gleder jeg meg til vår ;) 

Det samme her : min aller største glede i livet er mine barn :wub:. Ingenting kan måle seg med det. 

Å få folk til å smile gir alltid en god følelse. Å glede andre gir også en glede. 

Gleder meg veldig til vår også. :) . Den er like om hjørne!!!. Herlig med helg nå!!!!

14 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har vært på tur ut i det store utland idag:) Sammen med datteren:wub: og en meget god nabo. Har fått kjøpt både det ene og det andre til en billig penge:rolleyes:  Har hatt en ordentlig kosedag. Og det beste er at datteren blir til i morgen kveld:wub: Er så heldig som har henne:)

Høres ut som en ordentlig herlig dag :) I Sverige? Barna er det viktigste som fins :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...