Gå til innhold

Jeg trenger å framprovosere en mani


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så selvdestruktiv det går an å bli allerede, fire mnd med alvorlig depresjon. Trenger å OPP!

Anonymkode: 5b3fe...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Vet du i det hele tatt hva mani er? Det sender deg i belter på sykehus uten at du erindrer hvorfor og føles helt jævlig. Nå ble jeg provoser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er så selvdestruktiv det går an å bli allerede, fire mnd med alvorlig depresjon. Trenger å OPP!

Anonymkode: 5b3fe...8af

Ikke vanskelig å forstå at du blir desperat men å fremprovosere en mani er ikke veien å gå. Får du medisinsk oppfølging fra psykiater eller fastlege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, elina777 skrev:

Vet du i det hele tatt hva mani er? Det sender deg i belter på sykehus uten at du erindrer hvorfor og føles helt jævlig. Nå ble jeg provoser

Ok, hypomani da. 

Anonymkode: 5b3fe...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest franklyscarlet

Jeg var en i alvorlig depresjon i flere måneder i fjor, og i begynnelsen av dette året. Ingenting fungerte, helt til jeg fikk prøve Latuda. Tar 37 mg. Begynte å sove mindre, fikk mer energi, flere ideer, ble mer optimistisk, fikk igjen humoren min osv. Kanskje det kan funke for deg? Det er het nytt nå at man kan få Latuda for BP depresjon.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...