Gå til innhold

Veide 50 kg før meds


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Akkurat! De burde føle et ansvar i psykiatrien når folk legger på seg pga medisiner, men det problemet eksisterer ikke for dem. Det er jo IKKE en bivirkning å legge på seg!

Nei det er jo bare å spise mindre og røre på seg

 

merkelig at det er noe vi klarer.... når vi er UTEN visse meds????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett medisiner eller ei så er det viktig å tenke på kaloriforbruk og kaloriinntak. Hvis jeg trener lett 1-3 dager i uken så har jeg et kaloriforbruk på 1700 kcal, med lite eller ingen aktivitet har jeg et forbruk på 1500 kcal. Dvs. at jeg ikke kan spise kjempe mye før jeg begynner å gå opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, Fionys skrev:

Uansett medisiner eller ei så er det viktig å tenke på kaloriforbruk og kaloriinntak. Hvis jeg trener lett 1-3 dager i uken så har jeg et kaloriforbruk på 1700 kcal, med lite eller ingen aktivitet har jeg et forbruk på 1500 kcal. Dvs. at jeg ikke kan spise kjempe mye før jeg begynner å gå opp i vekt.

Det klarer jeg lett, uten medisin

er jo det som er problemet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Telte kcal i 10 mnd jeg, raste ned i vekt 

ble så innlagt med mani og satt tilbake på litium

spiser meg så ihjel 

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Telte kcal i 10 mg jeg, raste ned i vekt 

ble så innlagt med mani og satt tilbake på litium

spiser meg så ihjel 

Sier ikke at det er enkelt. Jeg har hatt det motsatte problemet og det er et pes, man må hele tiden ha mat i fokus og tenke på hva man skal spise. Heldigvis så har jeg klart å gå opp i vekt og klart å stabilisere meg på et nivå jeg trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
2 minutter siden, Fionys skrev:

Sier ikke at det er enkelt. Jeg har hatt det motsatte problemet og det er et pes, man må hele tiden ha mat i fokus og tenke på hva man skal spise. Heldigvis så har jeg klart å gå opp i vekt og klart å stabilisere meg på et nivå jeg trives med.

Det er ikke enkelt, men UTEN meds, er det mulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Det er ikke enkelt, men UTEN meds, er det mulig 

Håper du etter hvert finner en løsning som funker for deg både når det gjelder sykdom og vekt. Du er flink, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

$Det er ikke enkelt, men UTEN $meds, er det mulig 

Jeg vet ikke hvor høy du er , men 5 0 kg er en veldig lav vekt, og du skal være ganske lav om det skal være vekten du skal drømme deg tilbake til. kanskje du bør sette deg litt mer realistiske mål?

Anonymkode: cfbd3...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Det er ikke enkelt, men UTEN meds, er det mulig 

Jeg raste også opp da jeg begynte med medisiner og ned i korte perioder uten medisiner. Det er bare det at uten medisiner så blir jeg svært syk, har sett det gang på gang. Heller tykk en så syk. Må bare fortsette å jobbe for å greie og gå ned. Det går an, bare at det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor høy du er , men 5 0 kg er en veldig lav vekt, og du skal være ganske lav om det skal være vekten du skal drømme deg tilbake til. kanskje du bør sette deg litt mer realistiske mål?

Anonymkode: cfbd3...e39

Jeg er lav. Målet er 60 kg etter en inbodyscan jeg gjorde på sats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, elina777 skrev:

Nei det er jo bare å spise mindre og røre på seg

 

merkelig at det er noe vi klarer.... når vi er UTEN visse meds????

Ja de skjønner ikke bæret av det....før de har prøvd det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Takker :) 

Spiser du mindre, eller er det bare pga mindre medisiner?

Anonymkode: e9ade...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spiser du mindre, eller er det bare pga mindre medisiner?

Anonymkode: e9ade...bbe

De første månene var det pga medisinkutt, veide jo 111 kilo og gikk ned av meg selv til 103 kilo da jeg sluttet med medisiner. Men i år har jeg spist mindre og kuttet ut sjokolade og chips, det går nedover lettere nå enn på medisiner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

De første månene var det pga medisinkutt, veide jo 111 kilo og gikk ned av meg selv til 103 kilo da jeg sluttet med medisiner. Men i år har jeg spist mindre og kuttet ut sjokolade og chips, det går nedover lettere nå enn på medisiner :) 

Godt jobba!

Anonymkode: e9ade...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja de skjønner ikke bæret av det....før de har prøvd det selv!

Har du sjekket forbruk av kalorier i forhold til inntak av kalorier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...