Gå til innhold

Dette forumet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..dreier seg kun om psykiatri og gynekologi ( kanskje noen få samfunnsspørsmål hvis det er noe i vinden). Hvis du har et annet spørsmål, så gidder ingen å svare. Men psykiatriske spørsmål og betraktninger, medisinering med ssri m.m og gynekologiske spørsmål er det 100% sikkert at man får respons på. Og jo verre spørsmål/innlegget er, jo mer respons, virker det som. " Jeg trenger å fremprovosere en mani" ? Virker jo mer som et freakforum til tider. Men svar, ja det får du på de mest absurde spørsmål. 

Det skal sies at gynekologen her inne er veldig flink og veldig god til å gi hjelp til brukerene her, og det er kjempeflott og et supert tilbud.

Men når det kommer til alt det andre så er folk nesten totalt fraværende i å besvare spørsmål eller komme med innspill med det som ikke har noe med psykiatri å gjøre. Lurer egentlig på hvorfor det er sånn. Har ikke folk fysiske problemer eller gidder man bare ikke å hjelpe? Syns bare hele forumet er nesten misvisende i navnet. Det er jo KG eller andre forum man må gå for å få innspill på andre fysiske problem. 

Burde døpt om hele forumet til: "Pykiatriforumet- med en liten dasj gynekologi"

Anonymkode: 19c5f...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må ta en nærmere titt på hvor mange spørsmål som ikke har blitt besvart på dette forum 

Anonymkode: c4934...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste får svar eller respons på sine spørsmål her 😊 Men noen tråder er jo mer engasjerende enn andre.

Hva har du ikke fått respons på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk er bare kjempe flinke og står på og henger i stroppen jeg også. At noe depressivt siver ut er naturlig synes jeg da mange her har ikke den gode historikken bak seg og heller ikke de framifråe fremtidsutsiktene. Alle mennesker er forskjellig og alle gjør ikke så mye ut av seg selv og livet sitt på jord. Mye interessant både og se og høre synes jeg og inspirasjon til å holde kruttet tørt og hjertet varmt synes jeg.( unnskyld men jeg er blitt kjempeforkjølet i denne veldig endeløse kuldeperioden Mulig enda mer snø i kommende uke og høye kalde grader selv om jeg lurer på hvordan vi klarte oss når det i lang tid var fem ganger så kaldt også i lang lang tid på gemt og sekstitall osv. Men ingen mulkket for det. Vi var heldige å tilhørte generasjon med støvler lue og votter)Hva man husker og hva man glemmer etter å ha logget ut er like forskjellig som menneskene er det. Men enkelte er kanskje litt lik politikerene. For lite ute i virkeligheten. Dataalderen og vår tids svøpe tror jeg😊

Men selvsagt om man leter etter skrivefeil finner man selvsagt en og annen.😊

Anonymkode: d1057...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange her med mye erfaring og/eller kunnskap om psykisk sykdom, men få som har noe særlig kunnskap om somatikk. Da blir det kanskje bare den ene som har vært borti noe tilsvarende som det spørres om som svarer, og lite grunnlag for debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes folk er bare kjempe flinke og står på og henger i stroppen jeg også. At noe depressivt siver ut er naturlig synes jeg da mange her har ikke den gode historikken bak seg og heller ikke de framifråe fremtidsutsiktene. Alle mennesker er forskjellig og alle gjør ikke så mye ut av seg selv og livet sitt på jord. Mye interessant både og se og høre synes jeg og inspirasjon til å holde kruttet tørt og hjertet varmt synes jeg.( unnskyld men jeg er blitt kjempeforkjølet i denne veldig endeløse kuldeperioden Mulig enda mer snø i kommende uke og høye kalde grader selv om jeg lurer på hvordan vi klarte oss når det i lang tid var fem ganger så kaldt også i lang lang tid på gemt og sekstitall osv. Men ingen mulkket for det. Vi var heldige å tilhørte generasjon med støvler lue og votter)Hva man husker og hva man glemmer etter å ha logget ut er like forskjellig som menneskene er det. Men enkelte er kanskje litt lik politikerene. For lite ute i virkeligheten. Dataalderen og vår tids svøpe tror jeg😊

Men selvsagt om man leter etter skrivefeil finner man selvsagt en og annen.😊

Anonymkode: d1057...5d3

😊Du virker bare så koselig😊Jeg har ikke noe i mot psykiatri i det hele tatt. Men syns fokuset på det her inne er stort, og det er nok bra for de det gjelder, ja det gjelder jo alle til tider. Men syns man kan være litt flinkere å se andre lidelser også. Litt vet man kanskje alltid, om det så er å komme med et råd om hva man bør gjøre. Iallefall hvis man er over 30, så vet man alltid litt. Men uansett, var bare en liten utblåsning. Jeg ser kanskje ikke det andre ser og har hatt forhåpninger. Jeg er her ikke så ofte, var bare det generelle inntrykket. Uansett, vi får bare kle oss godt framover❄️☃️😊

Anonymkode: 19c5f...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Caprioli skrev:

Det er mange her med mye erfaring og/eller kunnskap om psykisk sykdom, men få som har noe særlig kunnskap om somatikk. Da blir det kanskje bare den ene som har vært borti noe tilsvarende som det spørres om som svarer, og lite grunnlag for debatt.

Ja, du har nok rett i det.

Anonymkode: 19c5f...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, påskelilje skrev:

Synes de fleste får svar eller respons på sine spørsmål her 😊 Men noen tråder er jo mer engasjerende enn andre.

Hva har du ikke fått respons på?

Nei, det er ikke så nøye egentlig. Det er ikke bare meg det gjelder, det kan man jo bare se på ubesvarte spørsmål. Men det er vel kanskje godt å ha et sånt sted også, der man kan være trygg når det gjelder å få svar på spørsmål angående psykiatri. 

Anonymkode: 19c5f...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet nok alle for lite og ville sikkert vunnet på mer tilgang til en ekspert eller fler. Men i vårt kost/nytte verden er det kanskje ikke så realistisk å to på kort sikt. Vi er ikke så bortskjemte og egoistiske at vi forlanger det heller noen tror jeg. Man trives med den mer uforpliktende stilen. " No string attaché" En mer uforbindtlig dialog føler kanskje mange de trenger. Kanskje hva man finner bare hvis det er hva du mener? Hvordan burde tingene vært istedet?

Anonymkode: d1057...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje er det som kostnadssprekken på Stortinget .At det bare fordyrer å vite for mye. Sikkert både Riksantikvar og mange ekspertise som sikkert har vært involvert og sikkert ikke bare å grave i vei med en sånn historisk betydningsfull bygning. Håper det går bra til sist også der. Vi vet nok for lite tror jeg om alt.

Anonymkode: d1057...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener. Hvorfor har man gravd en masse et sted man sikkert ikke har lov til å ta et spadetak engang uten at det er klarert fra det aller høyeste.

Anonymkode: d1057...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare til å produserer tråder om det du vil snakke om. Hele feeden full med bare dine tråder f.eksB)

Anonymkode: 153ea...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare til å produserer tråder om det du vil snakke om. Hele feeden full med bare dine tråder f.eksB)

Anonymkode: 153ea...be7

 Eller kanskje man kan lage seg flere profiler og svare selv?:P 

Anonymkode: 19c5f...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

..dreier seg kun om psykiatri og gynekologi ( kanskje noen få samfunnsspørsmål hvis det er noe i vinden). Hvis du har et annet spørsmål, så gidder ingen å svare. Men psykiatriske spørsmål og betraktninger, medisinering med ssri m.m og gynekologiske spørsmål er det 100% sikkert at man får respons på. Og jo verre spørsmål/innlegget er, jo mer respons, virker det som. " Jeg trenger å fremprovosere en mani" ? Virker jo mer som et freakforum til tider. Men svar, ja det får du på de mest absurde spørsmål. 

Det skal sies at gynekologen her inne er veldig flink og veldig god til å gi hjelp til brukerene her, og det er kjempeflott og et supert tilbud.

Men når det kommer til alt det andre så er folk nesten totalt fraværende i å besvare spørsmål eller komme med innspill med det som ikke har noe med psykiatri å gjøre. Lurer egentlig på hvorfor det er sånn. Har ikke folk fysiske problemer eller gidder man bare ikke å hjelpe? Syns bare hele forumet er nesten misvisende i navnet. Det er jo KG eller andre forum man må gå for å få innspill på andre fysiske problem. 

Burde døpt om hele forumet til: "Pykiatriforumet- med en liten dasj gynekologi"

Anonymkode: 19c5f...b0e

På dagtid er folk på jobb, bortsett fra de uføretrygdede. Nå i vinterferien er mange som er ute og går på ski, bortsett fra de aller psykeste. 

Helt naturlig at det er mest aktivitet på psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

På dagtid er folk på jobb, bortsett fra de uføretrygdede. Nå i vinterferien er mange som er ute og går på ski, bortsett fra de aller psykeste. 

Helt naturlig at det er mest aktivitet på psykiatri.

Hvordan kan du være så skråsikker? Det er mange som jobber på kveld også i vinterferien. Sykepleiere, butikkansatte osv. 

Anonymkode: c4934...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du være så skråsikker? Det er mange som jobber på kveld også i vinterferien. Sykepleiere, butikkansatte osv. 

Anonymkode: c4934...77f

Ja, det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

..dreier seg kun om psykiatri og gynekologi ( kanskje noen få samfunnsspørsmål hvis det er noe i vinden). Hvis du har et annet spørsmål, så gidder ingen å svare. Men psykiatriske spørsmål og betraktninger, medisinering med ssri m.m og gynekologiske spørsmål er det 100% sikkert at man får respons på. Og jo verre spørsmål/innlegget er, jo mer respons, virker det som. " Jeg trenger å fremprovosere en mani" ? Virker jo mer som et freakforum til tider. Men svar, ja det får du på de mest absurde spørsmål. 

Det skal sies at gynekologen her inne er veldig flink og veldig god til å gi hjelp til brukerene her, og det er kjempeflott og et supert tilbud.

Men når det kommer til alt det andre så er folk nesten totalt fraværende i å besvare spørsmål eller komme med innspill med det som ikke har noe med psykiatri å gjøre. Lurer egentlig på hvorfor det er sånn. Har ikke folk fysiske problemer eller gidder man bare ikke å hjelpe? Syns bare hele forumet er nesten misvisende i navnet. Det er jo KG eller andre forum man må gå for å få innspill på andre fysiske problem. 

Burde døpt om hele forumet til: "Pykiatriforumet- med en liten dasj gynekologi"

Anonymkode: 19c5f...b0e

Jeg for min del synes det er kjempe koselig med åpent forum, vil gjerne ha masse aktivtet der men synes ikke alltid det er så mye, håper det tar seg mer og mer opp:) 

Anonymkode: c031e...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

På dagtid er folk på jobb, bortsett fra de uføretrygdede. Nå i vinterferien er mange som er ute og går på ski, bortsett fra de aller psykeste. 

Helt naturlig at det er mest aktivitet på psykiatri.

Er det ikke alltid slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker man seg egentlig eller hva vil man egentlig med forumet. Kanskje burde være visse standardiserte krav som et svar bør inneholde. Et eget skjema man kunne få hjelp til å skrive ut om man trengte det. Noe er bare som alkoholisme . Alt er ikke mulig for andre å forstå tror jeg bare.😊

Anonymkode: d1057...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...