Gå til innhold

Bortkastet å gå til psykiater?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, gråstein skrev:

Dette er etterrettningsovervåkning. Du tolker det helt feil og misforstår. Det er ingen som bryr seg, eller ønsker å sensurere, om du skriver om aliens eller rosa elefanter på DOL.

Ja de er endel av eliten de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja vi har alle våre meninger og kan tro på det vi vil....

Er det virkelig nok for deg å lese et sted at det står en ting, og vips så er det sant?

Anonymkode: 9616d...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig nok for deg å lese et sted at det står en ting, og vips så er det sant?

Anonymkode: 9616d...224

Jeg kjenner det inni meg om det er sant, tror ikke alt jeg leser heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Janus30 skrev:

Denne tråden har blitt en slags "livefeed" for psykdom i utvikling og forverring. 

Vi er jo med å holde liv i denne ved å svare henne. Så kanskje burde vi gått litt inn i oss selv? Nhd skrev flere ganger at det ikke har noe for seg å diskutere vrangforestillingene med ts, men vi lærer visst aldri. 

Anonymkode: ece0d...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er jo med å holde liv i denne ved å svare henne. Så kanskje burde vi gått litt inn i oss selv? Nhd skrev flere ganger at det ikke har noe for seg å diskutere vrangforestillingene med ts, men vi lærer visst aldri. 

Anonymkode: ece0d...512

Hvis 8ngen svarer blir hun fornærmet.

Anonymkode: bbe80...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Janus30 skrev:

Denne tråden har blitt en slags "livefeed" for psykdom i utvikling og forverring. 

Enig i det.

Men hva er alternativet? 

Om man har lyst til å tro at man blir overvåket, at det finnes astralplan, at det finnes rosa elefanter og at Nyhetsspeilet er troverdig, så er det egentlig greit for meg. 

Bare på den tiden jeg har vært på DOL har Stjernestøv startet og sluttet med medisiner ti ganger. Hva får deg til å tro at noe annet skjer den ellevte? 

Psykiatriens knappe ressurser bør brukes til de som faktisk er interessert i behandling. For meg virker det som Stjernestøv nærmest tviholder på sykdommen sin. All den tid hun føler at hun har det greit med denne objektivt sett galskapen, og ikke er til fare eller urimelig plage for omgivelsene sine, føler jeg at disse ressursene i helsevesenet heller bør brukes på noen andre.

Ja, jeg vet at man kan innlegges på behandlingskriteriet. Men jeg tror ikke utsiktene til bedring er tilstede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Enig i det.

Men hva er alternativet? 

Om man har lyst til å tro at man blir overvåket, at det finnes astralplan, at det finnes rosa elefanter og at Nyhetsspeilet er troverdig, så er det egentlig greit for meg. 

Bare på den tiden jeg har vært på DOL har Stjernestøv startet og sluttet med medisiner ti ganger. Hva får deg til å tro at noe annet skjer den ellevte? 

Psykiatriens knappe ressurser bør brukes til de som faktisk er interessert i behandling. For meg virker det som Stjernestøv nærmest tviholder på sykdommen sin. All den tid hun føler at hun har det greit med denne objektivt sett galskapen, og ikke er til fare eller urimelig plage for omgivelsene sine, føler jeg at disse ressursene i helsevesenet heller bør brukes på noen andre.

Ja, jeg vet at man kan innlegges på behandlingskriteriet. Men jeg tror ikke utsiktene til bedring er tilstede. 

Det er ikke du som bestemmer om de gir meg opp eller ikke, det fungerer ikke sånn sa sykepleieren. De kastet meg ikke ut selv om jeg ikke ville ta medisiner, de jobbet på en annen måte sa han. Før kastet de meg ut fra dps når jeg ikke tok medisiner. Og det hjelper meg å ha noen å snakke med om dette, jeg kan snakke fritt og det kan jeg ikke med andre folk. Sykepleieren aksepterer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært så mye veldig alvorlig i mitt liv over lang tid så jeg har måttet avlyse flere planlagte besøk hos legen ,men har nå sendt ny bestilling på dobbeltime for å spørre om noe somatisk som gjør meg ganske skrekkslagen men håper selvsagt det beste. Men syke kan alle bli og man må bare prøve å ta vare på seg selv så godt man kan i dag. Alle er ikke like heldigstilte at de har ressurser til å gå til lege og hente medisiner har jeg hørt. Mange prioriterer nok barnas ting kanskje på bekostning av helt nødvendige ting tror jeg. Egenandelstaket slår hardt ut for veldig mange nå tror jeg. Reglene må være veldig endret for samme medisin med mange hundre prosent fant jeg ut fra ifjor. Og det er ikke originalproduktet. Noen må ha et påslag eller avanse som er økt kanskje. Hvis det ikke er miljøavgifter på grunn av emballasje eller noe. 

Anonymkode: 8c601...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker
On 2/28/2018 at 4:43 PM, stjernestøv said:

Den gjør mer enn det, men her snakker jeg for lukkede ører. 

Om noen ønsker å overvåke lille meg, vil de gjøre det VELDIG ineffektivt ved å gjøre det via HAN-porten på AMS-måleren (som de må gjøre for over hodet ha noen mulighet for det). Det er VELDIG mye enklere å overvåke oss via mobiltelefonen, betalingskort og ikke minst hva vi legger ut på sosiale medier.

Anonymkode: 8f0f4...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om noen ønsker å overvåke lille meg, vil de gjøre det VELDIG ineffektivt ved å gjøre det via HAN-porten på AMS-måleren (som de må gjøre for over hodet ha noen mulighet for det). Det er VELDIG mye enklere å overvåke oss via mobiltelefonen, betalingskort og ikke minst hva vi legger ut på sosiale medier.

Anonymkode: 8f0f4...ee5

Ja de overvåker oss via mobilen og, overalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja de overvåker oss via mobilen og, overalt. 

Hvem er «de»? 

Anonymkode: ece0d...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem er «de»? 

Anonymkode: ece0d...512

Eliten. De vil ha kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Eliten. De vil ha kontroll. 

Hvem eller hva består eliten av?

Anonymkode: ece0d...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem eller hva består eliten av?

Anonymkode: ece0d...512

De som styrer verden, fbi og cia er med på det. Det er mye hemmelighetskremmerier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutes ago, stjernestøv said:

Eliten. De vil ha kontroll. 

På hvilken måte sensurerer og kontrollerer de deg?

Anonymkode: e9740...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte sensurerer og kontrollerer de deg?

Anonymkode: e9740...fd8

Tror jeg har en chip i hodet, derfra kan de kontrollere...gjøre meg dårlig. Merker det i hodet. Og de følger med vis tv og mobil og nettet. De vil jeg skal ta høye doser ap sånn at jeg blir som alle andre, og ikke tenker som jeg gjør. Men hvis de vil kan de drepe meg på sekundet,men så stor fare utgjør jeg vel ikke. De drepte Rauni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...