Gå til innhold

Unormale menstruasjoner og "gravid" mage


anonym923

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har veldig uregelmessige menstruasjoner, og det kan gå flere måneder i mellom. Jeg er normalvektig, men ser skikkelig gravid ut og har fått spørsmål fra kollegaer om jeg venter barn et par ganger nå... Så det er tydeligvis ikke bare jeg som ser det... Jeg er jomfru så er definitivt ikke gravid. Jeg har vært til legen med mistanke om PCOS og fikk tatt hormonprøver som var normale. Det ble ikke tatt noen gynekologisk undersøkelse. Nå her jeg lest mye på nettet om cyster i livmoren som kan gjøre at man ser gravid ut og er blitt litt urolig. Hva kan dette være? Er det sannsynlig at det har noen sammenheng i det hele tatt? Må også nevne at når jeg en sjelden gang faktisk har menstrasjon, så har jeg helt forferdelige smerter som av og til har fått meg til å kaste opp. Menstruasjonene har vært slik siden jeg var 13 og er nå 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...