Gå til innhold

Smerter i lårene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei har smerter i begge lår, kanskje ikke lår men ca 10cm over knærne. 

Jeg pleier mye å sitte fremmoverbøyd, med albuene ned i lårene, har alltid gjort det, men nå i det siste så er jeg blitt øm der, så er ikke godt å sitte slik. Kan et slik press med albuene gi smerter? 

Har jo alltid sittet slik, men kanskje litt mye i det siste. 

Flere som har opplevd det? ☺️ 

Anonymkode: 02520...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
På 2.3.2018 den 10.45, AnonymBruker skrev:

Hei har smerter i begge lår, kanskje ikke lår men ca 10cm over knærne. 

Jeg pleier mye å sitte fremmoverbøyd, med albuene ned i lårene, har alltid gjort det, men nå i det siste så er jeg blitt øm der, så er ikke godt å sitte slik. Kan et slik press med albuene gi smerter? 

Har jo alltid sittet slik, men kanskje litt mye i det siste. 

Flere som har opplevd det? ☺️ 

Anonymkode: 02520...e1f

Kan være måten du sitter på. Jeg pleier å sitte på mange rare måter og iblant blir jeg øm i beina. Jeg bruker noe som heter voltarol eller noe... husker ikke helt navnet. Men det er reseptfritt på apoteket og smører på der jeg blir øm. Men bruker den kun i maks to til tre dager og så blir jeg bra igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...