Gå til innhold

Trening uke 9


Lillemus

Anbefalte innlegg

Tok det rolig først i uka så jeg ikke skulle bli syk igjen til vår lille vinterferie og da ble det et par skiturer gitt!

Fredag - 2t 10 min / 8,5 km på ski

Lørdag - 3t 56 min / 18 km på ski

Neida, vi går ikke fort, men denne gangen var det i oppkjørte løyper for en gangs skyld, men jeg skal love at det var godt å komme hjem til hytta etter nesten 4 timer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått til stort annet enn mine to faste økter, må bare prøve å være fornøyd med det. Har ikke noe motivasjon for tiden, hverken for det ene eller andre. Men all erfaring sier meg at det kan snu fort igjen. 

Tirsdag : Styrke (90 min)

Fredag : Styrke (90 min)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Ble ikke så mye trening...:

Onsdag: snømåking i en time

Fredag: snømåking i 1,5 time

Søndag: 2000 meter svømming (bryst) på akkurat 1 time. Lå an til ny rekord på ca 56 min, men var veldig ufokusert på 3. fjerdedelen, så det klarte jeg ikke.

Etterpå gikk jeg tur her på 3,7 km. Hadde tenkt å gå på ski, men det snødde sånn 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Ble ikke så mye trening...:

Onsdag: snømåking i en time

Fredag: snømåking i 1,5 time

Søndag: 2000 meter svømming (bryst) på akkurat 1 time. Lå an til ny rekord på ca 56 min, men var veldig ufokusert på 3. fjerdedelen, så det klarte jeg ikke.

Etterpå gikk jeg tur her på 3,7 km. Hadde tenkt å gå på ski, men det snødde sånn 😮

Snømåking er jo god trening og 2000 m bryst på 60 min er ikke dårlig:) Synes du er flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Som vanlig fikk jeg til 2* styrketrening.

Tvang meg til en joggetur også, og fikk vite at kondisen var 20% dårligere enn i høst basert på tempo vs puls:wacko:

Jeg tror ikke helt på det. Det har noe med å løpe på snø å gjøre,  men det blir mindre trening når det er så kaldt. Jeg har jo lagt på meg 2-3 kg også i all vinterkosen.

Uansett så ble det også en skitur, så uka var ikke så dårlig sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Jeg gikk tur en dag. Jeg har trent en dag på treningsstudio. Og jeg løp ute: 16 km i går. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...