Gå til innhold

Gikk Sylvi Listhaug for langt med dette innlegget på Facebook?


AnonymBruker

Gikk Sylvi Listhaug for langt med dette innlegget på Facebook?  

16 stemmer

  1. 1. Gikk Sylvi Listhaug for langt med dette innlegget på Facebook?

    • NEI
      7
    • JA
      6
    • VET IKKE
      3


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor haster dette så mye akkurat nå.? Vet man noe man ikke visste før?

Anonymkode: 2a534...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Erna Solberg varsler regjeringskrise om KrF støtter mistillit

Statsminister Erna Solberg (H) vil ikke akseptere at Stortinget bestemmer sammensetningen av hennes regjering. Søndag morgen ligger det an til at hun vil gå av som statsminister hvis KrF støtter mistillitsforslaget.

Så får vi nesten se hva vesle Hareide bestemmer seg for å gjøre da.

Vi får se.

Anonymkode: cf5b1...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At politikere har lite omsyn eller omsut til menneskeliv er jo knapt noe nytt. Enkelte styrter oss rett i " uløkka" til slutt tror jeg.

Anonymkode: 2a534...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ligger ofte pengerot bak det meste. Kanskje tingene spisser seg på grunn av noe kanskje i budsjettet?

Anonymkode: 2a534...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 17.20, Gargamel skrev:

Har hun virkelig påstått at AP støtter terrorisme? Har du noen link til det? 

Det er en viktig forskjell på å støtte terrorisme, og å støtte at selv terrorister har rettigheter. De fleste vil støtte at selv kriminelle har visse rettigheter.

 

Nei, hun har vel ikke direkte påstått at AP støtter terrorisme, men det kan jo (nesten) utledes av det hun sier, i og med at hun sier at Ap setter terroristenes rettigheter foran landets sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.3.2018 den 17.52, mrxx skrev:

Hun uttrykte seg ikke så veldig bra hun heller. Men det hun antagelig henviser til er at det vil ta lang tid å få en sånn dom gjennom rettsystemet, i mellomtiden, så vil terroristene gå rundt i våre gater og spre hat og rekruttere de som er mottagelig til dette og i verste fall både planlegge og gjennomføre terror på norsk jord. Ser du det i dette lyset, så er de faktisk mer opptatt av terroristene enn sikkerheten vår og jeg antar at det er det hun tenker på. 

Hun dømmes her ikke for hva hun mener, men hvordan hun uttrykker det, som justisminister. Hva hun egentlig tenker på er relativt uinteressant.

 

Uansett er det ikke nødvendigvis slik at det tar lengre tid å få en sak gjennom i rettssystemet enn gjennom forvaltningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært i kaffebesøk denne helgen. Folk har STERKE meninger i denne saken og er helt urokkelig i sine synspunkt. Jeg turte ikke si hva jeg mente fordi jeg forstod at dette er en sak der man må ta parti. Enten er du helt mot Listhaug eller så er du helt for. Jeg ville ikke bli uvenner med folk. Akkurat nå er jeg forvirret, er det noe jeg ikke har fått med meg? Har jeg ikke nok kunnskap til å ta et standpunkt?. Håper at det blir en god løsning snart. 

Anonymkode: 4342b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår veldig godt at ingen vil at andre skal diktere deres syn på ting og spesielt statsministerens. Men er dette et debattnivå noen ønsker.? Jeg leste i avisen at ingen hadde forberedt noe regjeringsskifte hos opposisjonen så jeg har tenkt for meg selv at kanskje har jeg litt feil forestillinger om hva som kan ventes av nye omstillinger i samfunnet.

Vi har kanskje lett for i debatten å " ta mannen og ikke ballen" som det het i gamle dager. Det vil si å ikke holde seg til saken. 

Alt er ikke bare. Og i KrF som jo liksom er blir jokeren i dette spillet så var jo deres leders kone ute for en ulykke så den mannen må jo bare ha så mye nå stakkar.

Jeg blir bare enda mere engstelig for disse nye mediene kanalene og all overvåkingen jeg etter dette. Hva gjør det med oss alle? Og nav anbefaler at man blir flinkere i data og bruker det i enda flere ting uten at man vet om hvor mange som egentlig gjør alt dette. Alt er ikke bare.

Anonymkode: 2a534...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Støre fortsetter å lage røre.

https://www.dagbladet.no/nyheter/store-beskylder-erna-for-a-ikke-ha-laert-av-listhaug-innlegg--dette-holder-ikke/69635586

Støre beskylder Erna for å ikke ha lært av Listhaug-innlegg:
- Dette holder ikke

For en uke siden var det justisminister Sylvi Listhaug som fikk gjennomgå fra Stortingets talerstol. I dag måtte statsminister Erna Solberg (H) stå skolerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...