Gå til innhold

Selo Zoc og sobril


trollkjæring

Anbefalte innlegg

trollkjæring

Kan disse taes sammen? 

Har av fastlegen fått sobril for å få sove, men ved siste besøk hos ham var blodtrykket så høyt at jeg fikk Selo Zoc. Jeg glemte å spørre om jeg kan ta sobril om jeg ikke får sove i natt. Alvorlig sykdom i familien som er årsak både til både at jeg ikke sover og det høye blodtrykket. Stress og stor belastning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, trollkjæring skrev:

Kan disse taes sammen? 

Har av fastlegen fått sobril for å få sove, men ved siste besøk hos ham var blodtrykket så høyt at jeg fikk Selo Zoc. Jeg glemte å spørre om jeg kan ta sobril om jeg ikke får sove i natt. Alvorlig sykdom i familien som er årsak både til både at jeg ikke sover og det høye blodtrykket. Stress og stor belastning. 

Gå inn og sjekk på interaksjoner.

Anonymkode: 3ae6a...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollkjæring
På 12.3.2018 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Gå inn og sjekk på interaksjoner.

Anonymkode: 3ae6a...daf

Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...