Gå til innhold

Kvinneguiden og utestengelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes at det er sykt at man kan bli utestengt på livstid på et forum, uten å ha gjort noe kriminellt eller alvorlig. 

Anonymkode: 93132...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Meninger om det? Dersom du ble utestengt for livstid fra forumet av en bagatell og ingenting. Hvordan ville du sett på det?

Anonymkode: 93132...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du ble utestengt for livstid fra forumet av en bagatell og ingenting. Hvordan ville du sett på det?

Det blir litt irrelevant i og med at jeg ikke har noe ønske om å være på KG.  Men generelt ville jeg antakelig tenkt at det finnes mange rare moderatorer i verden, siden de valgte å kaste ut akkurat meg blant alle tullingene der inne, men at det blir verst for forumet.

Jeg sier omtrent som Tramteateret: La fortida være i fred - la framtida få komme, det er den du kan gjøre no' med!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det er sykt at man kan bli utestengt på livstid på et forum, uten å ha gjort noe kriminellt eller alvorlig. 

Anonymkode: 93132...dc0

Du vil jo ikke være der. Så spiller det non rolle?

Anonymkode: 7351f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Hei
Hvis du har opplevd å bli utestengt uten å vite hvorfor eller har spørsmål rundt utestengelsen, ta kontakt med meg på PM hvor du forteller hvilken bruker du har på KG og hva du fikk beskjed om i forkant av utestengelsen.

Da kan jeg prøve å hjelpe deg med å finne ut av det!
Hilsen 
Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, laban skrev:

Det blir litt irrelevant i og med at jeg ikke har noe ønske om å være på KG.  Men generelt ville jeg antakelig tenkt at det finnes mange rare moderatorer i verden, siden de valgte å kaste ut akkurat meg blant alle tullingene der inne, men at det blir verst for forumet.

Jeg sier omtrent som Tramteateret: La fortida være i fred - la framtida få komme, det er den du kan gjøre no' med!

 

Ja, enig med deg. Jeg nyter nåtiden. Men jeg følte at fortiden henger på en måte som et slags nederlag på meg ennå siden kvinneguiden viste meg at de ønsker å  ha meg utestengt for resten av livet av en eller annen merkelig årsak. Jeg har ingen dommer på meg. Fri vandel. Skulle virkelig tro noe annet. Men jeg er helt enig med deg om det. Jeg  må innrømme at jeg forsøkte å lage ny bruker,  for jeg hadde ingenting å tape på det. Brukte en annen ip. Men det virker som om de gjenkjenner skrivemåten min. Og der ble jeg utestengt igjen bare fordi de mistenkte at det var meg. Greit at jeg burde respektere dem å holde unna kvinneguiden, men jeg eier ingen respekt for forumet siden de kaster meg ut når jeg oppfører meg helt greit. Kommer til å ignorere forumet herretter. 

Anonymkode: 93132...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Hvis du har opplevd å bli utestengt uten å vite hvorfor eller har spørsmål rundt utestengelsen, ta kontakt med meg på PM hvor du forteller hvilken bruker du har på KG og hva du fikk beskjed om i forkant av utestengelsen.

Da kan jeg prøve å hjelpe deg med å finne ut av det!
Hilsen 
Hanne Mari, forumansvarlig

Takk for svar. Jeg skriver en mail til deg senere. Jeg har vært utestengt i noen år nå. Jeg har fri vandel. Skulle jo tro noe annet siden det er på livstid. 

Anonymkode: 93132...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg skriver en mail til deg senere. Jeg har vært utestengt i noen år nå.

Oppført deg dårlig da?

Anonymkode: 7351f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det virker som om de gjenkjenner skrivemåten min.

Det er ikke så veldig vanskelig ;)

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen dommer på meg. Fri vandel.

Altså - å bli utestengt fra et nettforum har ingenting med lov og rett å gjøre.  Det er mer i parkeringsbot-klassen.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å ignorere forumet heretter. 

Det virker jo ikke som om du klarer å etterleve akkurat det.  Men det er fint at du har det som målsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, laban skrev:

Det er ikke så veldig vanskelig ;)

Altså - å bli utestengt fra et nettforum har ingenting med lov og rett å gjøre.  Det er mer i parkeringsbot-klassen.

Det virker jo ikke som om du klarer å etterleve akkurat det.  Men det er fint at du har det som målsetning.

Jepp etter over 2 års utestengelse så klarte jeg å lage ny bruker via en annen øl. Jeg var der i over 1 måned før de plutselig trodde at det var meg. Da ble jeg kastet ut av moderator Tekola. Er ikke mange av moderatorene som brydde seg om å kaste meg ut men Tekola gjør. 

Jeg mener å utestengelsen er urettferdig. 

Men som du sier laban: det er viktig å leve i nåtiden for jeg kan ikke gjøre noe med fortidens urettmessighet. Det er noe jeg må leve med og jeg har på en måte lagt det vonde bak meg selv om det ga meg noen sår. Jeg har det fint i dag uansett. Jeg fant en slags venninne på kg som jeg skrev en del med på meldinger. Men nå mistet vi desverre kontakten. Thats life. 

Jeg får leve i nuet. Jeg tror ikke at jeg er ønsket på forumet selv om ingen andre anser meg som noe plagsom osv. 

Anonymkode: 93132...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, laban skrev:

Det blir litt irrelevant i og med at jeg ikke har noe ønske om å være på KG.  Men generelt ville jeg antakelig tenkt at det finnes mange rare moderatorer i verden, siden de valgte å kaste ut akkurat meg blant alle tullingene der inne, men at det blir verst for forumet.

Jeg sier omtrent som Tramteateret: La fortida være i fred - la framtida få komme, det er den du kan gjøre no' med!

 

Riktige ord: la fortida være i fred - la fremtiden komme for det er den jeg kan gjøre noe med :). . Riktige ord laban :)

 

Anonymkode: 93132...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å ignorere forumet herretter. 

Anonymkode: 93132...dc0

Tror ikke du tror noe mer på det selv av å skrive det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et forum har en eier.

Et forum er underlagt privatrettslige regler. I hovedsak eierens egne regler. Hvis eieren mener at du er en dust og ikke får skrive der, så har han lov til det. Uavhengig av om du har god vandel.

Jeg mistenker dog at du i så stor grad lever livet ditt på forum at du ser på noe slikt som en dom. Mens andre igjen ville gitt en god F i det og evt funnet et annet forum. 

Det blir som vaktene på et utested. De trenger ingen grunn for å hive deg ut.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det er sykt at man kan bli utestengt på livstid på et forum, uten å ha gjort noe kriminellt eller alvorlig. 

Anonymkode: 93132...dc0

Det er vel en grunn til utestengelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig med deg. Jeg nyter nåtiden. Men jeg følte at fortiden henger på en måte som et slags nederlag på meg ennå siden kvinneguiden viste meg at de ønsker å  ha meg utestengt for resten av livet av en eller annen merkelig årsak. Jeg har ingen dommer på meg. Fri vandel. Skulle virkelig tro noe annet. Men jeg er helt enig med deg om det. Jeg  må innrømme at jeg forsøkte å lage ny bruker,  for jeg hadde ingenting å tape på det. Brukte en annen ip. Men det virker som om de gjenkjenner skrivemåten min. Og der ble jeg utestengt igjen bare fordi de mistenkte at det var meg. Greit at jeg burde respektere dem å holde unna kvinneguiden, men jeg eier ingen respekt for forumet siden de kaster meg ut når jeg oppfører meg helt greit. Kommer til å ignorere forumet herretter. 

Anonymkode: 93132...dc0

Jeg kjente deg igjen med en gang, så ikke det minste merkelig at de gjorde det. Man kan fint være på kvinneguiden uten plettfri vandel og sikkert også ha gjort noe kriminelt. Det slås ned på at man bryter forumets regler. Det må du altså ha gjort og trolig gang på gang siden du er utestengt på livstid. 

Anonymkode: 0aa75...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.3.2018 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det er sykt at man kan bli utestengt på livstid på et forum, uten å ha gjort noe kriminellt eller alvorlig. 

Anonymkode: 93132...dc0

Det synes jeg også. Jeg ble kastet ut av en facebook gruppe på livstid uten å ha gjort noe galt. Det var en gruppe uten tydelige regler. De feil hun mente jeg haddd gjort var ikke brudd på regler, for de reglene fantes ikke. Men hva kan jeg gjøre.... facebook grupper åpner for mobbing når adinistratorene kan gjøre hva de vil med folk. Ingen jeg kunne henvende meg til for å få hjelp for urettferdig behandling.

Anonymkode: b6541...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...