Gå til innhold

Politiet advarer mot ny trend - målet er å ødelegget hjemmet ditt mest mulig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

– Folk hadde tisset på gulvene og sprutet alkohol i tak og vegger. Flere soverom var rasert og speil, glassbord og krystallglass ble knust, forteller en huseier i Tønsberg-distriktet. Nå ber politiet foreldre om å være på vakt mot ungdomsfenomenet "trashing".

Blir ungdommen bare verre og verre i våre dager?

http://www.webavisen.no/artikkel/10256967/politiet-advarer-mot-ny-trend-i-toensberg-etter-at-ungdommer-tok-seg-inn-og-raserte-bolighus----maalet-er-aa-oedelegge-mest-mulig.htm

4874009.jpg%3FaccessToken%3Dbdf99a71ec26320540b5d8165a606fc8259ef67fd2a7a9145d232809b6cddc9e?chk=5F001C

Anonymkode: 86456...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bra kidsa ikke tettet sluket og satte på springen, da får du vannskader til en del hundretusen veldig fort

Vet ikke om de har blitt værre, eller bare at det er mer mediedekning online slik at verstingistorier fra land og verden fortelles og vi får inntrykk av at mye mer dritt skjer, vanskelig å måle

Anonymkode: dd008...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir ungdommen bare verre og verre i våre dager?

 

Anonymkode: 86456...11d

Neida. Alt tyder på at de blir bare bedre og bedre.  

'Trashing' er ikke nytt. Jeg husker en hyttefest da jeg var 16.  Noen av gutta fyrte i peisen med møblene utover natta. Verken stoler eller bord ble spart.  Vinduer ble knust og såpe helt utover gulvet.   Det var en lånt hytte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Kalevaala skrev:

Neida. Alt tyder på at de blir bare bedre og bedre.  

Det er det ingen ting som tyder på.

Anonymkode: 86456...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ingen ting som tyder på.

Anonymkode: 86456...11d

Joda. Bare å google det, gidder ikke finne fram dokumentasjon nå. Det er mye flott ungdom i dag, jeg er selv mor til to av dem!;)

Min sønn på 19 skal ha fest her hjemme snart. Han er engstelig for at noe skal bli ødelagt, jeg sier at det nok skal gå fint. At om han nå velger å invitere til fest, må han kunne ha det litt gøy selv og, ikke bare gå rundt å være engstelig for at noe skal knuses etc. 

Anonymkode: 802e6...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Bare å google det, gidder ikke finne fram dokumentasjon nå. Det er mye flott ungdom i dag,

Poenget er at de ikke var noe verre før.

Anonymkode: 86456...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er selv mor til to av dem!;)

Det heter seg at en aldri skal høre på en mor beskrive sine barn. 

Anonymkode: 86456...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg tror ikke det bare gjelder ungdom . Alle grupper har store belastninger i dag i stadig råere form. Man må bare prøve å tro på alle de gode kreftene som også finnes i verden føler jeg. En annen sak er at får ungdommen og i sær dem som sliter mest noe hjelp overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...