Gå til innhold

– Om 20 år har vi åpen krig på gata i Stockholm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har faktisk inntrykk av at fler og fler  bare gir fra seg hva de har og reiser sin vei etter et livslangt trakassering ,forfølgelseog diverse også her.😊

Anonymkode: ab3c8...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er nok bare folk tror jeg. Jeg er ingen politisk analytiker men tilhører " generasjon sett det meste". Jeg tror folk sakte men sikkert kommer til å reagere med bare " manglende betalingsvillighet" mot politikk som bare innebærer utarming av eget land. Vi er vant med fulle rettigheter også for kvinner og svake grupper og ønsker høy kvalitet  på basale ting.

Anonymkode: ab3c8...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som har barn her, og det er vel de fleste, bryr dere ikke dere om dette i det hele tatt? 

Anonymkode: 3a914...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke barn men jeg synes så mye politikk i dag bare søker spenning på bekostning av menneskers liv spesielt om det rammer små barn men kriminalitet er ikke ønsket uansett selv om jeg lite kan gjøre med dette uten å gi en slant til sosiale tiltak av og til. Det er ikke langt til vårt naboland og det er bekymringsfullt og leit å høre om utviklingen som vel ingen kunne se i sin glasskule. Vi fulgte svensk TV i mange år fra der jeg bodde før og har dette landet i vårt hjerte med kunst og kultur og alt.Alt er i endring det er sikkert.

Anonymkode: ab3c8...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...