Gå til innhold

Bekymret for utslett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet hva dette kan være?

Jeg har fått utslett på hele nesa og på øreflippene. Det klør også i øyenbrynene. Det ser ut som om jeg har fått små nupper disse stedene. Likner ikke kviser, huden er bare nuppete eller ruglete. Viker som om det er litt væske i nuppene. Er litt rød og litt hoven.

Trodde først det var dermarolleren min som hadde ført til infeksjon, men så fikk jeg det jo på øreflippene også, og der har jeg ikke brukt dermaroller. 

Har hatt utslettene i nesten en uke, og er redd det aldri skal gå bort. Eller bli verre. Det klør veldig!

Noen som vet hva det typisk kan være, mtp plasseringen? Kinn, hake og panne er fri for kjøre og utslett. Noe jeg kan gjøre, eller må jeg bare vente til det evt forsvinner?

Anonymkode: 02fe8...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lurer på om Lithionit eller Latuda  er årsaken. Kanskje spesielt litium. Fristende å kutte det ut i noen dager for å se om utslettet går vekk. Har tatt litium i fire måneder uten bivirkninger, men det kan vel kanskje komme etter en tids bruk og?

Anonymkode: 02fe8...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...