Gå til innhold

spotify.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hvordan får jeg spotify på mobilen? Er det bare å laste ned? Har tenkt å begynne å gå tur og da må jeg ha musikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan får jeg spotify på mobilen? Er det bare å laste ned? Har tenkt å begynne å gå tur og da må jeg ha musikk :) 

Jepp. Det kan lastes ned som en app. :) Flott tiltak, Stjernestøv! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jepp. Det kan lastes ned som en app. :) Flott tiltak, Stjernestøv! :D 

Takk :) Får prøve å gå inn på apper da, fikk noe opp på google "spotify premium" men da måtte jeg logge inn med FB? Vil jo ikke at alt jeg hører på skal bli lagt ut på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Får prøve å gå inn på apper da, fikk noe opp på google "spotify premium" men da måtte jeg logge inn med FB? Vil jo ikke at alt jeg hører på skal bli lagt ut på FB. 

Det tviler jeg på at det gjør. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det tviler jeg på at det gjør. :) 

Ja det hørtes litt rart ut :) Men forstod ikke helt hvorfor jeg måtte logge inn på FB, får se om jeg finner bare spotify. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det hørtes litt rart ut :) Men forstod ikke helt hvorfor jeg måtte logge inn på FB, får se om jeg finner bare spotify. 

Det er jo mange nettsider som tilbyr innlogging via fb, praktisk synes jeg så slipper jeg å lage enda flere passord og brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Lillemus skrev:

Det er jo mange nettsider som tilbyr innlogging via fb, praktisk synes jeg så slipper jeg å lage enda flere passord og brukernavn.

Ok. Jeg logget inn via e.posten. Nå er jeg klar for å gå tur :) Men var dårlig bass på øretelefonene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hvordan får jeg spotify på mobilen? Er det bare å laste ned? Har tenkt å begynne å gå tur og da må jeg ha musikk :) 

Så flink du er! :). Det er veldig inspirerende å ha musikk i ørene når man skal gå tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Så flink du er! :). Det er veldig inspirerende å ha musikk i ørene når man skal gå tur. 

Takk! Og kjekt å se deg her igjen, har savnet deg :) Ja nå er det bare å begynne å gå :) Er bare redd, men må bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk! Og kjekt å se deg her igjen, har savnet deg :) Ja nå er det bare å begynne å gå :) Er bare redd, men må bare. 

Takk. Jeg har tenkt på og savnet deg og. :). Så flink du er. Vet du hva : Finn noe musikk du elsker. Og så tar du den på og går. Noter ned hvor ofte du går. Og det er kjekt med en app som viser hvor langt du har gått. Det er også kjekt å gå å ta naturbilder mens man går på tur. Det inspirerer. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk. Jeg har tenkt på og savnet deg og. :). Så flink du er. Vet du hva : Finn noe musikk du elsker. Og så tar du den på og går. Noter ned hvor ofte du går. Og det er kjekt med en app som viser hvor langt du har gått. Det er også kjekt å gå å ta naturbilder mens man går på tur. Det inspirerer. :)

Takk, du er nå god du :) Laget en musikkliste nå, men kunne bare spole seks ganger i timen så må høre hele listen. Men mye bra musikk :) Skal legge til mer også, håper jeg klarer å gå tur for jeg vil virkelig nå :) Ja skal ta bilder på turene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk, du er nå god du :) Laget en musikkliste nå, men kunne bare spole seks ganger i timen så må høre hele listen. Men mye bra musikk :) Skal legge til mer også, håper jeg klarer å gå tur for jeg vil virkelig nå :) Ja skal ta bilder på turene :) 

Du er god du også, stjernestøv :). Veldig bra å gå tur. Det gir deg en velfølelse etterpå. Og det å nyte naturen, og ta bilder gir positive minner. Jeg pleier å legge bildene fra turene mine ut på Facebook for å dokumentere ovenfor meg selv at jeg har vært flink. Det inspirerer. Det er også de som oppretter en turblogg. Eller du kan foreks lage en egen tråd om aktivitetene dine. Noen gjorde det på Kvinneguiden i sin tid. 

Musikk hjelper veldig. I dag så hadde jeg ikke lyst å gå ut av huset. Men tok frem musikken og så var jeg i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Du er god du også, stjernestøv :). Veldig bra å gå tur. Det gir deg en velfølelse etterpå. Og det å nyte naturen, og ta bilder gir positive minner. Jeg pleier å legge bildene fra turene mine ut på Facebook for å dokumentere ovenfor meg selv at jeg har vært flink. Det inspirerer. Det er også de som oppretter en turblogg. Eller du kan foreks lage en egen tråd om aktivitetene dine. Noen gjorde det på Kvinneguiden i sin tid. 

Musikk hjelper veldig. I dag så hadde jeg ikke lyst å gå ut av huset. Men tok frem musikken og så var jeg i gang :)

Åh takk for det :) Gjør det ikke så komplisert jeg i begynnelsen, vil bare gå og håper musikken hjelper å stenge verden ute :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
7 minutter siden, Mina1 skrev:

Du er god du også, stjernestøv :). Veldig bra å gå tur. Det gir deg en velfølelse etterpå. Og det å nyte naturen, og ta bilder gir positive minner. Jeg pleier å legge bildene fra turene mine ut på Facebook for å dokumentere ovenfor meg selv at jeg har vært flink. Det inspirerer. Det er også de som oppretter en turblogg. Eller du kan foreks lage en egen tråd om aktivitetene dine. Noen gjorde det på Kvinneguiden i sin tid. 

Musikk hjelper veldig. I dag så hadde jeg ikke lyst å gå ut av huset. Men tok frem musikken og så var jeg i gang :)

Men du må nå ha en riktig god natt :) Legger meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men du må nå ha en riktig god natt :) Legger meg nå.

Takk :) . Ha en god natt du også snille gode stjernestøv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, stjernestøv skrev:

 :) Ja nå er det bare å begynne å gå :) Er bare redd, men må bare. 

Hva er det du er redd for da? Det du må passe på er at du ikke går midt i veien så du ikke hører bilene når du har musikk på øret. :) Noe annet farlig er det ikke der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Mina1 skrev:

Takk :) . Ha en god natt du også snille gode stjernestøv. 

Tusen takk snille deg :) Sov godt jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Lillemus skrev:

Hva er det du er redd for da? Det du må passe på er at du ikke går midt i veien så du ikke hører bilene når du har musikk på øret. :) Noe annet farlig er det ikke der ute. 

Er redd for å bli dårlig mens jeg går,men da kan jeg jo bare snu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er redd for å bli dårlig mens jeg går,men da kan jeg jo bare snu. 

Stå på stjernestøv. Husk at fysisk aktivitet er bra for helsen. Vi lever mulig lengre om vi beveger oss ut på litt turer og sånn. Jeg presser meg selv ut selv om jeg ofte ikke vil. Tar på musikk i ørene som motivasjonsfaktor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
20 minutter siden, Mina1 skrev:

Stå på stjernestøv. Husk at fysisk aktivitet er bra for helsen. Vi lever mulig lengre om vi beveger oss ut på litt turer og sånn. Jeg presser meg selv ut selv om jeg ofte ikke vil. Tar på musikk i ørene som motivasjonsfaktor :) 

Har gått tur jeg, gikk på en butikk og kjøpte batteri til vekten. Vekten er helt koko,viser forskjellig tall for hver gang. Må ha ny vekt, det må jo være korrekt hver mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...