Gå til innhold

Hvor mye har du i inntekt pr måned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har 17628,- ung ufør. Ikke noe å bli feit av.

 

Du kan godt svare anonymt.

Anonymkode: a6482...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 17628,- ung ufør. Ikke noe å bli feit av.

 

Du kan godt svare anonymt.

Anonymkode: a6482...692

Jeg har gjennomsnittlig det samme. Jeg jobber. Jeg søker mer jobbing. Tar alt jeg får av jobbing. Men sitter kun igjen med en utbetalt lønn på ca 17 000 hver måned. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har gjennomsnittlig det samme. Jeg jobber. Jeg søker mer jobbing. Tar alt jeg får av jobbing. Men sitter kun igjen med en utbetalt lønn på ca 17 000 hver måned. :/

Det var ikke mye nei, til å jobbe...

Anonymkode: a6482...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke mye nei, til å jobbe...

Anonymkode: a6482...692

Det er svært lite. Og allikevel får jeg mye kritikk. Så jobben er ganske hard og krevende med tanke på hvor lite jeg får i inntekt. Jeg ofrer meg mye for jobben. Altfor mye. Men jeg må ha pengene selv om det er lite.... Jeg yter mitt beste på jobben men noenganger så kunne jeg ønske at jeg kunne fått en sykemelding for en periode for jeg er sliten av å jobbe med så lav lønn og alle de økonomiske bekymringene.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

33.000

Vasker på sykehus 

Anonymkode: 51c42...1e8

Det høres ut som en bra lønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg jobber. Jeg søker mer jobbing. Tar alt jeg får av jobbing. Men sitter kun igjen med en utbetalt lønn på ca 17 000 hver måned.

Jeg er helt sikker på at du ikke er overbetalt, men du må vel nesten oppgi (omtrentlig) stillingsprosent også, for at det skal gi riktig inntrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

33.000

Vasker på sykehus 

Anonymkode: 51c42...1e8

Brutto eller netto?

Anonymkode: 724cb...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

 kunne jeg ønske at jeg kunne fått en sykemelding for en periode for jeg er sliten av å jobbe med så lav lønn og alle de økonomiske bekymringene.... 

Jeg tviler på at man får mer overskudd av sykmelding fordi man er sliten av jobb med lav lønn og økonomiske bekymringer.

 

Du sier du har søkt mye, kanskje du burde få noe profesjonell hjelp til å "stand out in the crowd", altså finpusse søknadene dine og evt. trene deg i jobbsøking? Spør NAV om de kan tilby noe eller om de evt. kan foreslå noen som ikke koster skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

utbetalt. Altså netto,

Anonymkode: a6482...692

Da får jeg 22 000 kr i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, laban skrev:

Jeg er helt sikker på at du ikke er overbetalt, men du må vel nesten oppgi (omtrentlig) stillingsprosent også, for at det skal gi riktig inntrykk?

Jeg jobber ca 50-80 prosent. Men jeg søker jobber,men får bare avslag. Ser helt håpløst ut i min bransje. Så en blir litt vel oppgitt av det ..... Og er helt dødsliten av den jobbingen jeg har pga mye kritikk, fordi det er utrolig mye å gjøre, og et ekstremt tidspress. De forventer mer av meg enn de andre arbeiderne også,fordi jeg har jobbet en del år lengre enn de fleste. Ganske tøfft!.

Anonymkode: 0365c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber ca 50-80 prosent. Men jeg søker jobber,men får bare avslag. Ser helt håpløst ut i min bransje. Så en blir litt vel oppgitt av det ..... Og er helt dødsliten av den jobbingen jeg har pga mye kritikk, fordi det er utrolig mye å gjøre, og et ekstremt tidspress. De forventer mer av meg enn de andre arbeiderne også,fordi jeg har jobbet en del år lengre enn de fleste. Ganske tøfft!.

Anonymkode: 0365c...a8c

Var meg som skrev :) . Glemte å ta bort anonymknappen.

Anonymkode: 0365c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var meg som skrev :) . Glemte å ta bort anonymknappen.

Anonymkode: 0365c...a8c

nå igjen ...haha... at det går ann... Haha. :D . Nei jeg skal ikke syte mer om det. Men inntekten min er ikke noe å skryte av ihenhold til det stresset jobben medfører.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mina1 skrev:

nå igjen ...haha... at det går ann... Haha. :D . Nei jeg skal ikke syte mer om det. Men inntekten min er ikke noe å skryte av ihenhold til det stresset jobben medfører.

Minn deg selv på at det ikke alt det du gjør som stresser deg, det er derimot tankene om alt du skal gjøre, og det du evt. ikke rekker. Forsøk derfor å ta en ting av gangen, konsentrer deg om denne, og ikke samtidig bekymre deg for hvordan du skal rekke/håndtere neste tingene du skal gjøre.

 

Så enkelt - så vanskelig ;). Men det kan faktisk hjelpe å forsøke å fokusere på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Xtra skrev:

Minn deg selv på at det ikke alt det du gjør som stresser deg, det er derimot tankene om alt du skal gjøre, og det du evt. ikke rekker. Forsøk derfor å ta en ting av gangen, konsentrer deg om denne, og ikke samtidig bekymre deg for hvordan du skal rekke/håndtere neste tingene du skal gjøre.

 

Så enkelt - så vanskelig ;). Men det kan faktisk hjelpe å forsøke å fokusere på denne måten.

Jeg er ufattelig stresset hele tiden. Roer litt mer ned når jeg har fri men ikke helt for jeg føler meg konstant under press og stress. Derfor så tenkte jeg at en liten sykemelding kan hjelpe meg til overskudd til å fikse opp i livet mitt. Jeg føler at jeg mangler overskudd. Er konstant trøtt. Men forsøker så godt jeg kan. Og forsøker å fokusere annerledes for å klare å takle stresset. Legen har gitt meg råd om å fokusere på en ting om gangen. Og kaste bort bekymringer iblant pluss ikke selvbereide meg selv for noe som helst. Jeg forsøker det. Men jeg er fortsatt litt anspent og stresset. 

Anonymkode: 0365c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...