Gå til innhold

4 dagen med Sobril...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Påan igjen.. 

Brgynte fredag mrg, har lagt i sengen nesten helt siden da. 

Lørdag var jeg ikke oppe, kun vann og toalett. 

Liten pause sønd kveld, da satt jeg i stuen og så på TV. 

Så våkner jeg opp i dag med full panikk, igjen. 

Jeg er stiv, har vondt i kroppen, er kvalm og sulten, klarer ikke å bevege meg. Dette er for mye. Jeg orker ikke mer. Jeg prøver å holde pusten i håp om at jeg besvimer. Trenger en pause. 

Har tatt nok en 15 mg Sobril, første i dag. Vet jeg blir trøtt av den. Men om 5-7 timer går virkningen ut, og da vil har jeg valget mellom å ta mer, eller ligge i kramper i sengen resten av dagen/kvelden/natten. 

Eneste andre medisin jeg tar er Fontex 30 mg. 

Har noe valerian og melissa urtetabletter, får spe på med de. 

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å holde unna denne angsten. 

 

Anonymkode: 36dcd...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må komme deg opp av sofaen og ut av huset. Gå deg en lang tur flere ganger i døgnet. Prøv å rette oppmerksomheten utover. På sofaen har du alle muligheter til å kjenne godt etter hvor ille du har det og synes synd på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, kupton skrev:

Du må komme deg opp av sofaen og ut av huset. Gå deg en lang tur flere ganger i døgnet. Prøv å rette oppmerksomheten utover. På sofaen har du alle muligheter til å kjenne godt etter hvor ille du har det og synes synd på deg selv.

Ja det er jo lett i den tilstanden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo lett i den tilstanden...

Hva mener man elles skal gjøre?

Anonymkode: 6d8d6...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener man elles skal gjøre?

Anonymkode: 6d8d6...8b3

Man må se det litt an, sånne dager pleier å gå over hos meg. Men kan ha det sånn noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo lett i den tilstanden...

Takk... jeg klarer det ikke. Kommer meg jo knapt på do.

TS

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener man elles skal gjøre?

Anonymkode: 6d8d6...8b3

Jeg vet det er mange som mener man MÅ TVINGE seg... men det er jeg ikke i stand til nå...

Har forøvrig hatt en grei ettermiddag så langt, kom meg ut av sengen i 15 tiden. Sitter ennå på stuen, nå har solen gått ned, så da er det mørkt igjen. 

Anonymkode: 36dcd...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, kupton skrev:

Du må komme deg opp av sofaen og ut av huset. Gå deg en lang tur flere ganger i døgnet. Prøv å rette oppmerksomheten utover. På sofaen har du alle muligheter til å kjenne godt etter hvor ille du har det og synes synd på deg selv.

Jeg var veldig sliten i går etter en tøff arbeidshelg. Så dro jeg på trening (hobby) - og da fikk jeg energi og kunne dratt på jobb igjen. Tanker stjeler mye energi. 

Anonymkode: 3569f...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...