Gå til innhold

Journalen gav meg et støkk


Gondor

Anbefalte innlegg

I forbindelse med skifte av fastlege hentet jeg i dag journalen min på mitt gamle legekontor. Jeg satt meg ned og leste  og det var intet annet enn uhyggelig lesning. Jeg var så syk og hadde store problemer i privatlivet og på jobb. Jeg var suicidal og tenkte at barna ville få det bedre i fosterhjem enn hjemme hos meg. Livet var et eneste stort ork.

Så langt jeg har kommet siden da! Livet mitt er det reneste paradis sammenlignet med hvordan det var for ti år siden. Jeg er svært takknemlig for at utviklingen har gått i riktig retning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Gondor skrev:

I forbindelse med skifte av fastlege hentet jeg i dag journalen min på mitt gamle legekontor. Jeg satt meg ned og leste  og det var intet annet enn uhyggelig lesning. Jeg var så syk og hadde store problemer i privatlivet og på jobb. Jeg var suicidal og tenkte at barna ville få det bedre i fosterhjem enn hjemme hos meg. Livet var et eneste stort ork.

Så langt jeg har kommet siden da! Livet mitt er det reneste paradis sammenlignet med hvordan det var for ti år siden. Jeg er svært takknemlig for at utviklingen har gått i riktig retning.

 

Flott Gondor. Hva er årsakene til denne endringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, XbellaX skrev:

Flott Gondor. Hva er årsakene til denne endringen?

Medisiner først og fremst. Men jeg har også jobbet med meg selv, tok grep om økonomien for noen år siden og setter pris på de små ting. Jeg vil nok aldri helt bli symptomfri, men det får jeg bare akseptere. I lange perioder er jeg jo frisk som en fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 15.44, Gondor skrev:

Medisiner først og fremst. Men jeg har også jobbet med meg selv, tok grep om økonomien for noen år siden og setter pris på de små ting. Jeg vil nok aldri helt bli symptomfri, men det får jeg bare akseptere. I lange perioder er jeg jo frisk som en fisk!

Og når du nå i tillegg har børstet støvet av den fornuften jeg vet du har så er du like oppegående som resten av oss :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...