Gå til innhold

Det er jo søndag..


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Da jeg var 3 år fikk jeg dette bildet av bestemor og en filletante. Det hang på rommet mitt på loftet der vi da bodde.

Først når min mor ble syk "så "jeg dette bildet ordentlig føler jeg. Litt av en Barnevakt som lar barnet fly rundt på kanten av et stup! Ikke rart jeg stadig i barndommen hadde mareritt om at jeg falt og falt i et bunnløst hav? 

image.thumb.jpeg.7df4d7fd28d0acac494be38e73421286.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Maggie55 skrev:

Litt av en Barnevakt som lar barnet fly rundt på kanten av et stup!

Vel - mange barn løp jo svært fritt omkring da vi vokste opp. Kanskje poenget er at når det stort sett gikk bra allikevel, skal englevakten ha noe av æren? :wacko: Hos besteforeldrene mine hang det også et slikt englebilde, men det var en scene fra aftenbønnen, der engelen sto ved barnas seng. God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tusen takk og det samme ønsker jeg deg.😊Jeg broderer på et slikt bilde du nevner nå. Husker jeg kritiserte de andre barnebarnas broderier på mine besteforeldres vegg og har i alle år angrer på det for jeg var aldri der siden da avstandene var svært lange og kostbare reiser dengang. Men husker vi spilte yatsy ved kjøkkenbordet og hadde innmari morro og jeg fikk lære dem å føre regnskap. Mange år siden ja. Men jeg har gulv å vaske i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Livet er ofte også triste følelser eller opplevelse av uforløste ting mener jeg. Men jeg ville dele iogmed at det er søndag....en søndag litt på godt og vondt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men selvsagt vi er forskjellig og legger forskjellig i tingene. Jeg er veldig lei for om jeg har støtt noen ogbeklager veldig det i såfall. Jeg har ikke ment det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...