Gå til innhold

Gamlinger - husker dere Stenersen-saken?


laban

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Lillemus skrev:

 

Vi fikk ikke telefon før i 1986-87, bor i Trondheim, men hadde ikke spesielt god råd og det var jo bare 250m til nærmeste telefonkisk. :) 

 

Oi, det var sent, visste jo det var telefonmangel tidligere, men forbinder det mer med femtitallet. Vi hadde bestandig telefon da jeg vokste opp på slutten av sekstitallet, og jeg hadde faktisk egen telefon (riktignok overtatt fra andre dit jeg flyttet) i 1986-87.

 

Digresjon - skremmende hvor fort tiden går. Om jeg skrur tiden tilbake fra min fødsel, like mange år som jeg har levd i dag, er vi tilbake i første verdenskrig :o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Det er kanskje en del her på DOL som kunne søke seg til politiyrket. Fristen for Samordna Opptak er 15 april tror jeg og det samme så jeg for de som mangler noe for opptak til feks Ingenør tresemesterordningen med forkurs. Dette er jo yrker man tror etterspørselen vil holde seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg vil ikke søke selv for der er galninger nok i verden , ikke sant og jeg tror ikke jeg hadde hatt nerver til sånne yrker.

Men jeg er uansett for gammel.

Dere andre derimot virker jo å ha både positiv interesse og vilje til å løse saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Stenersen saken og har lest det meste om denne saken opp i gjennom årene. Den har stadig blitt skrevet om i avisene opp gjennom årene. Min bestefar visste hvem han var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
19 timer siden, Trine skrev:

Du høres så gammel ut :D 

Haha  - takk for det :D Jeg som føler meg SÅ ung til sinns! Føler at jeg på en måte er 20 (kjenner meg godt igjen i umgdommene mine), 35 (med en god del mer livserfaring), og så omtrent 47 som jeg er - føler meg aldri eldre :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Haha  - takk for det :D Jeg som føler meg SÅ ung til sinns! Føler at jeg på en måte er 20 (kjenner meg godt igjen i umgdommene mine), 35 (med en god del mer livserfaring), og så omtrent 47 som jeg er - føler meg aldri eldre :D:D

Haha, har fundert litt på hvor jeg har fått det ifra egentlig. Du virker liksom så fornuftig og behersket, men det kan man jo være selv om man er i 40åra :D Litt godt å høre at du føler deg som 20, for da er det ikke så ille at jeg føler meg som en drittunge til tider, en drittunge med livserfaring. På denne tiden i fjor følte jeg meg som en 70åring, da hadde jeg gjort et eller annet med ryggen så jeg kom meg nesten ikke opp av senga og slet med å få på meg sokkene :lol: Men ellers føler jeg meg aldri eldre enn 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
16 timer siden, Trine skrev:

Haha, har fundert litt på hvor jeg har fått det ifra egentlig. Du virker liksom så fornuftig og behersket, men det kan man jo være selv om man er i 40åra :D Litt godt å høre at du føler deg som 20, for da er det ikke så ille at jeg føler meg som en drittunge til tider, en drittunge med livserfaring. På denne tiden i fjor følte jeg meg som en 70åring, da hadde jeg gjort et eller annet med ryggen så jeg kom meg nesten ikke opp av senga og slet med å få på meg sokkene :lol: Men ellers føler jeg meg aldri eldre enn 37.

*flire*

Du skulle bare se meg når jeg fjaser rundt i huset, hopper og danser og lager grimaser og rare lyder :D - kan være skikkelig barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, påskelilje skrev:

*flire*

Du skulle bare se meg når jeg fjaser rundt i huset, hopper og danser og lager grimaser og rare lyder :D - kan være skikkelig barnslig!

Haha...tror det er bra å være litt barnslig innimellom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg husker ikke denne. Men jeg husker veldig godt fler tror også uoppklarte hendelser med mord på unge jenter og andre  på åttitall. Også en dame tror det var i åttiårene. Ingen av oss hverken gamle eller unge tror jeg turde mer gå særlig mye utendørs etter dette. Enkelte ting er bare veldig rart og veldig mystiske saker som når de skjer for ringvirkninger for våres alles liv tror jeg uten at det står stort i avisene om dette. Men avisene og media skal jo bare selge og alle gjør jo bare jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...