Gå til innhold

Påskeferie?!


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
16 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er ofte vanskelig å finne tid for alt. Jeg skriver på et " sånt uendelighetsprosjekt" og har vasket stedet jeg bor og trapper ned på alt som lar seg trappe ned på så alt er klart for "kreativ session" Har hva jeg trenger i øyeblikket med andre ord. Men vær og helse har uansett alt å si.😊😊

God påske til alle fra meg.😊

God påske til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Tidligere i vinter sa jeg så kjekt at jeg skal kjøre alpint til jeg er godt over 60 år i hvert fall . Så var jeg med kjæresten i sort bakke (et sted hvor det bare er sort bakke ) Etter 2 omganger var det nok for min del. Jeg hadde kommet meg ned uskadd og  levende begge gangene og ville ikke utfordre sjebnen en gang til. Jeg gjorde som deg, satte meg på en varmestue og sa til kjæresten at han kunne ta noen omganger til mens jeg satt der jeg satt. Ferdig snakka ! :D

Jeg er ikke ferdig med alpinski enda, men sort bakke er jeg i hvert fall ferdig med :-)

Vi havnet også på et sted med bare sorte løyper da mannen og jeg hadde en langhelg på ski for et par uker siden. Jeg kjørte bare en gang - og plasserte meg deretter frivillig i solveggen med en halvliter mens han fortsatte ☺ Det var heldigvis bare siste halvpart av dagen da. 

I morgen skal vi prøve slalåm et helt nytt sted - det blir gøy! Begge jentene gleder seg også. Jeg blir nok aldri flink på slalåm, men jeg synes det er gøy, elsker å være ute og synes det er fint å kunne gjøre noe sammen hele familien ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
19 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg skal på besøk til familie i Tigerstaden, det ser jeg frem til. Har også hatt en fin tur sammen med min kjære datter. De to siste dagene av påsken skal jeg være hjemme å slikke sol på verandaen..... (har bestilt sol....hehe)

Ønsker deg en riktig fin påske:)

God påske til deg og! Nyt sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
9 timer siden, cilie skrev:

Sånn da ble jeg kjørt rett ned bakfra også😫 Sesong i bakken over for i år. Takk og lov for hjelm. Passet bra å få en overpriset vond salat nå da - siden jeg ikke kan bestille alt jeg egentlig har lyst på😑

Uff da! Du får nyte sol og fri i alle fall! God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
7 timer siden, Lillemus skrev:

Hytta hytta hytta! :) Har vært der med ungene siden lørdag, nå er vi hjemme for å lempe ungdommene over til pappan og ta en dusj før vi setter nesa til fjells igjen i morra. :) Ingen fare for å bli nedkjørt hos oss - vi var på tur i 3 timer i går og møtte 5 mennesker og en hund og da syntes vi at vi hadde møtt mange! :lol: Sola skinner fra skyfri himmel og vi storkoser oss! Masse snø og deilig skiføre på hytta, men når påska er over er jeg overklar for at våren kommer altså!

Eldstejenta og jeg gikk skitur i ettermiddag. Nesten tomt i løypene! Nydelug snø og sol, men kald vind. I kveld gikk jeg lang kveldstur alene (sjekk endomondoen!) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...