Gå til innhold

Tannlege.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er uføre og er plaget med tennene men har ikke råd til å dra til tannlege. Faren til ei venninne av min datter er tannlege og han har sagt at jeg kan komme til han. Han skal ordne tennene billig for meg. Men synes det er litt flaut å gå til kjentfolk. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 195a1...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføre og er plaget med tennene men har ikke råd til å dra til tannlege. Faren til ei venninne av min datter er tannlege og han har sagt at jeg kan komme til han. Han skal ordne tennene billig for meg. Men synes det er litt flaut å gå til kjentfolk. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 195a1...2f0

Jeg ville aldri bedt kjente om billige tjenester, men om det tannlegen selv som har sagt du kan komme til ham ville jeg i det minste tatt i mot en gratis/billig konsultasjon, så kan dere jo snakke om veien videre og kostnader der. Du kan neppe regne med å få videre behandling tilnærmet gratis, men kanskje er han grei og gir en god rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføre og er plaget med tennene men har ikke råd til å dra til tannlege. Faren til ei venninne av min datter er tannlege og han har sagt at jeg kan komme til han. Han skal ordne tennene billig for meg. Men synes det er litt flaut å gå til kjentfolk. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 195a1...2f0

Jeg hadde takket ja til tilbudet.

Anonymkode: b2075...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføre og er plaget med tennene men har ikke råd til å dra til tannlege. Faren til ei venninne av min datter er tannlege og han har sagt at jeg kan komme til han. Han skal ordne tennene billig for meg. Men synes det er litt flaut å gå til kjentfolk. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 195a1...2f0

Hadde det vært en gynekolog hadde jeg skjønt tankegangen din - men tannlege?! Hva er flaut med det? Jeg hadde takket ja umiddelbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Hadde det vært en gynekolog hadde jeg skjønt tankegangen din - men tannlege?! Hva er flaut med det? 

Det er pinlig å ta i mot almisser?

Anonymkode: ec9a5...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er pinlig å ta i mot almisser?

Anonymkode: ec9a5...c2c

Er det bedre å gå med tannpine enn å motta litt hjelp fra en som vil hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Jeg gremmes med min tannstatus men probleme mine er mer sammensatte. Tro jeg ville vegret meg bare for å måle blodtrykket akkurat nå. Kommer tid kommer råd og helse håper jeg.

Hvis du føler du kjenner vedkommende godt nok er det kanskje ikke så dumt.? Og at vedkommende ikke bare tilbyr seg for " syns skyld" og at priser osv bare øker og øker og du til slutt ender opp som " overbehandlet" Men masse plager kan skrive seg fra tennene så det er stor synd at tannlegeyrket og tannhelsetjenester ikke satses mer på og ses på en bedre måte enn man kan få inntrykk av gjennom media i dag. Betyr enormt å ha gode tenner. Burde vært sett og gitt økonomi av samfunnet. Bare å håpe at vi kommer dit engang. 

Hørte på radio om en 104 åring som var hos tannlegen og fremdeles hadde nesten alle sine egne tenner. Bare imponerende.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføre og er plaget med tennene men har ikke råd til å dra til tannlege. Faren til ei venninne av min datter er tannlege og han har sagt at jeg kan komme til han. Han skal ordne tennene billig for meg. Men synes det er litt flaut å gå til kjentfolk. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 195a1...2f0

Jeg kunne ha sagt ja til slik hjelp, men det blir viktig å diskutere konkret hva behandlingen vil koste deg. Tannbehandling blir fort ekstremt dyrt, så det er en risiko for at tannlegen som sier han skal ordne tennene dine billig fortsatt forutsetter at du skal betale mer enn du har råd til. 

Jeg har betalt 25 000 siden nyttår, til tross for at jeg alltid har gått jevnlig til tannlege, så oppsto brått et kraftig behov for behandling. Måtte finansiere behandlingen med kredittkort. 

Anonymkode: 515b4...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg ville takket ja. Tenner er viktig, og det har jeg lært på den harde måten. Jeg er også ufør, og har hatt store utgifter. men etter jeg begynte å gå fast, så har det suksessivt blitt billigere da problemene tas før de oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...