Gå til innhold

Folket støtter Frp og Listhaug!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Frp kraftig fram på ny meningsmåling

I en ny måling laget for TV 2 tirsdag, går Frp fram med 9,8 prosentpoeng til en oppslutning på hele 20,6 prosent. 

Målingen er et øyeblikksbilde i timene etter at Sylvi Listhaug trakk seg som justisminister, melder TV 2.

Resultatene i målingen viser et klart blått flertall i Stortinget om det skulle ha vært valg i dag.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2018/03/20/195381549/frp-kraftig-fram-pa-ny-meningsmaling

Det er trivelig at Rødt faller kraftig med 2,1 prosentpoeng til 1,7 prosents oppslutning. Moxnes får som fortjent.

 

Anonymkode: 083d7...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 
"Rødt får 4 prosents oppslutning  på en fersk måling for Vårt Land. Avisen mener partiet får «klekkelig betalt» etter mistillitsforslaget mot Sylvi Listhaug.

Rødts oppslutning øker med 0,9 prosentpoeng sammenlignet med Vårt Lands måling fra februar til 4 prosent og ville gitt partiet sju mandater på Stortinget dersom det var et valgresultat. Målingen er gjort av Norstat i perioden 20.–24. mars, altså etter at Listhaug gikk av. Det var Rødt som fremmet mistillitsforslaget som tvang fram avgjørelsen.

– Det virker som om folk setter pris på jobben vi gjør og merker at selv én representant gjør en forskjell, sier Røds stortingsrepresentant Bjørnar Moxnes til avisen."

https://www.abcnyheter.no/nyheter/2018/03/26/195383099/vart-land-rodt-over-sperregrensa-pa-ny-maling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er fortsatt ikke stuereint å stemme FRP. Man er da en del av en "underklasse som ikke vet sitt eget beste, og bare bryr seg om innvandring og billig røyk og sprit". Dette hører jeg folk si helt uten skam. Jeg sitter en meter unna liksom.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ytringsfrihet har alltid stått høyt i kurs hos oss. Kanskje mye derfor?

Anonymkode: c8402...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Godt å vite at man prøver å rydde opp og ansvar der ansvar bør i alle partiene synes jeg. Vi kan sikkert alle prøve å gå i oss selv.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man kan lett bli for livsfjern også. Hvor ville vi alle vært uten eliten blant oss av toppidrettsutøvere og politikere og kunstnere.Ingen kommer noe sted uten motstand tror jeg. Årsaken til at vi eldre ikke er så aktive for eksempel hverken i utdanningssystemet eller opptar plass i overfylte kirker eller møter er jo nettopp at vi vil ikke ta opp plassen til yngre krefter. Er det noe der er mangel på så er det mulighet for unge mennesker med lærlingeplasser og alt og støttetiltak for ungdom med lærevansker ikke minst. Enkelte av oss eldre ja vi lærer aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Alle har vi våre meninger om tingene og det er alltid godt å høre at noen står for noe.Tror jeg alle synes.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...