Gå til innhold

Hadde en drøm at jeg skulle dø om 32 dager for 3 uker siden. Redd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, dette høres sikkert helt tullete ut men føler jeg trenger noen og snakke med det om, for 3 uker siden så var det slik at rett før jeg våknet på morningen så sa jeg ''Skulle ønske jeg ikke hadde 32 dager igjen å leve'' og så våknet jeg på morningen. Det var liksom det siste jeg sa og det skremmer meg så mye. Er dette sånne ting som skjer når du har en frykt for døden?

Anonymkode: 451bb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Er dette sånne ting som skjer når du har en frykt for døden?

Anonymkode: 451bb...789

Ja.

Anonymkode: f5cf1...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dette høres sikkert helt tullete ut men føler jeg trenger noen og snakke med det om, for 3 uker siden så var det slik at rett før jeg våknet på morningen så sa jeg ''Skulle ønske jeg ikke hadde 32 dager igjen å leve'' og så våknet jeg på morningen. Det var liksom det siste jeg sa og det skremmer meg så mye. Er dette sånne ting som skjer når du har en frykt for døden?

Anonymkode: 451bb...789

Man drømmer så mye rart, ikke noe å legge vekt på. Jeg har dømt at jeg har drept folk, at jeg har vandret naken rundt på huritgbåten, at jeg har sex med eksen - alt mulig rart har jeg drømt. Jeg frasier meg ethvert ansvar for hva hjernen min finner på mens jeg sover. Drømmer er ingenting å bli redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette sånne ting som skjer når du har en frykt for døden?

Noen ganger er det lett å forstå hvorfor man drømmer det man gjør - man gleder eller gruer seg til noe, eller har tenkt veldig mye på noe bestemt, og så kommer det en underlig versjon i drømmen.  Andre ganger forstår man slett ikke hvor drømmen kommer fra.  Uansett er det bare en drøm og ingenting å være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tenker liksom sånn "hvorfor akkurat 32 dager? hvor kom det fra" men drømmer er jo vanligvis helt sykt randome

Anonymkode: 451bb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
2 timer siden, Lillemus skrev:

Man drømmer så mye rart, ikke noe å legge vekt på. Jeg har dømt at jeg har drept folk, at jeg har vandret naken rundt på huritgbåten, at jeg har sex med eksen - alt mulig rart har jeg drømt. Jeg frasier meg ethvert ansvar for hva hjernen min finner på mens jeg sover. Drømmer er ingenting å bli redd for.

Jeg har drømt at jeg flyr ned trappa og kan gå inni tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt alt mulig rart, og er ikke bekymret i det hele tatt.  Det trenger ikke du være heller.  

Drømmer er hjernen som sorterer tanker. Du trenger ikke være redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

åå.. full overtenking igjen nå. I drømmen sa jeg faktisk "har 32 dager igjen på denne jorda" og da tenker jeg sånn, shit det var jo ikke igår men idag...

Anonymkode: 451bb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 29.3.2018 den 1.10, AnonymBruker skrev:

åå.. full overtenking igjen nå. I drømmen sa jeg faktisk "har 32 dager igjen på denne jorda" og da tenker jeg sånn, shit det var jo ikke igår men idag...

Anonymkode: 451bb...789

I natt drømte jeg at det var jorskjelv i norge i 10 rishters skala og at senga mi ristet og det sa buldrebuldre, men så sjekket jeg lastquake appen når jeg våknet, og den viste ingen jordskjelv i norge.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Da jeg var 18 så fikk jeg en stemme i hodet som sa jeg ikke ville fylle 19 pga at jeg var ond... Jeg kom til å dø.

 

Vel, det skjedde ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...