Gå til innhold

Broene i Madison County


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sett den engang til.  Har sett den ofte, men det var lenge siden sist.  Jeg har tårer i øynene og jeg sitter med et inderligt ønske om å få lov til  å oppleve ekte forelskelse engang til.  Jeg har vært alene i snart tyve år og er blitt bestemor.  Trodde jeg hadde forsonet meg med å bli alene resten av mitt liv, men det skulle ikke mye til.  For en tosk jeg kan være.

Anonymkode: 0174f...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett den engang til.  Har sett den ofte, men det var lenge siden sist.  Jeg har tårer i øynene og jeg sitter med et inderligt ønske om å få lov til  å oppleve ekte forelskelse engang til.  Jeg har vært alene i snart tyve år og er blitt bestemor.  Trodde jeg hadde forsonet meg med å bli alene resten av mitt liv, men det skulle ikke mye til.  For en tosk jeg kan være.

Anonymkode: 0174f...366

En vakker og vedmodig film! Jeg tenker din lengsel etter et nytt, nært forhold er et JA til livet og til deg selv. Det er aldri for sent å finne ny kjærlighet, så lenge man holder hjertet åpent for muligheten. 

Anonymkode: 70279...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...