Gå til innhold

Spotify selger norsk musikk som diskriminerer kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hørte på spotify forleden. Plutselig kommer det inn en sang. Teksten lyder som følger: hun tenker kjærlighet. Jeg tenker fitte. Russelåtene i 2018 er fortsatt kvinnediskriminerende. Tekster som: hun vippser meg en femmer for å ta den i analen. Hun er frekk. Hun er gal. Hva er dette for noe? Hvorfor stoppes ikke dette? Synes virkelig kvinner at dette er god musikk? Hvor er foreldrene og de som bestemmer hva som er greit å selge av musikk! Samfunnet vårt har blitt mye mer grovere og kvinnefientlig med årene. Er det seksuell frigjøring at kvinner blir sett på som horer og forbruksvarer som guttene bestemmer over? Og nå skal kvinner sendes hjem 6 times etter fødsel! Vet ikke om dette ble vedtatt, men det ble isåfall snakk om det. Hva skjer med likestilte Norge? Hva med Metoo kampanje hos russen. På tide kanskje? 

Anonymkode: e66c6...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte på spotify forleden. Plutselig kommer det inn en sang. Teksten lyder som følger: hun tenker kjærlighet. Jeg tenker fitte. Russelåtene i 2018 er fortsatt kvinnediskriminerende. Tekster som: hun vippser meg en femmer for å ta den i analen. Hun er frekk. Hun er gal. Hva er dette for noe? Hvorfor stoppes ikke dette? Synes virkelig kvinner at dette er god musikk? Hvor er foreldrene og de som bestemmer hva som er greit å selge av musikk! Samfunnet vårt har blitt mye mer grovere og kvinnefientlig med årene. Er det seksuell frigjøring at kvinner blir sett på som horer og forbruksvarer som guttene bestemmer over? Og nå skal kvinner sendes hjem 6 times etter fødsel! Vet ikke om dette ble vedtatt, men det ble isåfall snakk om det. Hva skjer med likestilte Norge? Hva med Metoo kampanje hos russen. På tide kanskje? 

Anonymkode: e66c6...ffe

Gammel kjent sak som åpenbart ikke har forandret seg så mye, veldig trist 

https://www.nrk.no/norge/_-ikke-greit-a-synge-hore-selv-om-det-er-russetid-1.12349324

https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/gkEMa/Russ-2017-har-allerede-sluppet-later-Vi-er-rystet--Edvardsen-og-Hansson

http://redprod.h-a.no/nyhet/68

Anonymkode: e9aed...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...