Gå til innhold

Velferdsstat for de som gidder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet dere hvor mange mennesker som berøres av dette? Jeg får bare vondt i magen av å lese om dette. Prøver å fortelle meg selv at jeg må se å bli voksen men helt voksen tror jeg aldri man blir.

Anonymkode: 4f731...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hvor mange mennesker som berøres av dette? Jeg får bare vondt i magen av å lese om dette. Prøver å fortelle meg selv at jeg må se å bli voksen men helt voksen tror jeg aldri man blir.

Anonymkode: 4f731...214

Nå er dette bare et forslag, hva som eventuelt blir vedtatt er det ingen som vet. 

Anonymkode: 68875...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ingen som har sagt, men Høyre ønsker flere på gradert uføretrygd. At du ikke oppfatter det er besynderlig.

Anonymkode: 68875...67a

Jo, du har sagt det opptil flere ganger i denne tråden. Så hva er det egentlig som er besynderlig her? Jeg har oppfattet akkurat det du har skrevet, hverken mer eller mindre!

På 30.3.2018 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Og jo, Høyres nye forslag (som ikke står i partiprogrammet) går også ut på at normen skal være at folk ikke lenger skal få 100% uføretrygd, men ha gradert trygd.

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stod at NORMEN skal være ingen skal bli 100% uføre (og 100% sykmeldt).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror vi er mange som er mye sjokkert av hva vi opplever av hjemlig norsk politikk. Det er vel farlig å si det men jeg frykter vi kan få tilstander som i utlandet hvor man setter inn politi mot sivilbefolkningen. Jeg tror ikke vi er der nå men jeg frykter denne utviklingen. 

Anonymkode: 4f731...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...