Gå til innhold

Begynnende Sykdomstegn?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

I går kveld hørte jeg musikk fra kjøkkenet. Der stod bare en avskrudd radio med kontakten utdrag oppå  den lille vaskemaskinen. Tenker med meg selv at det sannsynligvis var fra biler som kjørte forbi på veienkanskje med musikkanlegg på og vinduet åpent.

Hodeskallen kjennes  som den " kryper sammen" i nakken selv om jeg alltid har bare hatt forakt for slike som sprer sånne teorier som norsklærer og elever på skolen hos oss.

Tar ellers. medisiner om dagen, men håper stadig på at plutselig finner man ut at slike sånne som oss aldri skulle hatt medisiner og at de sier det til alle på radio med beklagende leger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du regelmessig kontakt med lege eller annen behandler? Det er jo ikke lenge siden du mistet moren din, og det er ikke uvanlig at psykdom kan forverres i en slik livsfase. Høres ut som om du bør ta kontakt med lege etter påske. 

Anonymkode: cf4eb...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er diagnosen(e) din(e), da? 

Hva er det som gjør at du er bekymret for om du har blitt verre? Du nevner at du hørte musikk fra kjøkkenet, men fant en avslått radio. Så dro du den konklusjonen at musikken nok kom fra biler utenfra. Slik jeg ser det da, er at det ikke er en fastlåst vrangforestilling, men noe du selv-korrigerer og slår deg litt til ro med. Og det er nok ikke sykt.

Følelsen av at hodeskallen kryper sammen er nok sykt. Har du hatt lignende symptomer som tegn på forverring tidligere? 

Ellers må jeg jo si at jeg ofte synes at måten du pleier å skrive her på, virker noe sykelig. ;)

Anbefaler et besøk hos fastlegen. Denne kan kanskje hjelpe deg til å få en avklaring på om du er blitt dårligere, eller ikke.

 

Anonymkode: 32a4a...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...