Gå til innhold

En rosa stor klump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg satt inn p-stav for 4 uker siden. Fikk kramper i magen ( ser på felleskatalogen at det er normalt for mange ) nå har jeg fått småblødninger som er brunt. Idag morges skulle jeg sette inn en ob. Når jeg dro ut fingeren så hang det fast en flat klump som var lyserosa og samme konsistens som et kjøttstykke. Var noen blodflekker. Jeg har ingen smerter dem siste 2 ukene. Jeg har også en stram lukt i underlivet ( noe som har vart i flere måneder . Jeg har bestilt time hos legen for å få dette undersøkt. Men bør jeg bekymre meg for denne klumpen ? Klumpen luktet litt surt også. 

 

Er så redd for kreft. Er 25 år , ikke gravid, har p stav 

Anonymkode: 8b42a...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kan det være rester etter en gammel tampong? Det vil gi vond lukt. Ta vare på den og ta den med til legen. Det er ikke tegn på kreft, det kan du bare glemme.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...